Pamiętnik-M

A wiêc problem wygl±da tak: jad±c powy¿ej 80 km na h zrywa mi auto(szarpie nim) po czym zaczolem od wymiany przewodów zap³onowych, ¶wiec, kopu³ki, palca- nie pomog³o. Potem uszczelka pod g³owica(tzn by³y inne objawy które do tego doprowadzi³y i ja wymieni³em ale my¶lalem ze naprawi to motyw z rwaniem auta) - nie pomog³o. Wymieni³em termostat bo z temperatura dziwnie sie dzia³o- nie pomog³o. By³em u gazowników ¿eby mi wszystko wyrególowali- nie pomog³o. W tym momencie wyczerpa³y mi sie pomys³y mo¿e to byc cos z lewym powietrzem czy cos w tym rodzaju. Napiszcie jak mieli¶cie podobne przygody?

[ Dodano: Sob Kwi 14, 2007 9:27 pm ]


U nie by³o podobnie a wyja¶nio siê wczoraj, jak wymienia³em parownik od gazu, mechanik zwróci³ uwagê, ¿e przewód wodny jest wpiêty w du¿y obieg na wyj¶ciu z nagrzewnicy, a nie w ma³y obieg przed wej¶ciem w nagrzewnicê i to by³o przyczyn± ¿e parownik by³ nie dogrzany a przy wiêkszym pobieraniu gazu - wiêkszej prêdko¶ci po prostu przymarza³.
hmm tylko zeja nie zauwazylem zeby parownik byl niedogrzany tzn goracy zawsze byl jak sprawdzalem po zagrzaniu silnika i przejechaniu wiekszej ilosci kilomentrow

mo¿e to byc cos z lewym powietrzem
ja bym na to obstawia³, w citroenie te¿ mia³em dziwne szarpanie przy wy¿szych obrotach, a jak zacz±³em ogl±daæ silnik to znalaz³em nieszczelno¶æ dolotu powietrza przed samym ga¼nikiem i pomog³o usuniêcie tego feleru


a na benzynie jak jest ?
u mnie to na benzynie tylko nie zobaczy³em ¿e Siersciuch ma gaz...
ale na gazie myslê ¿e mo¿e byæ ta sama przyczyna - chyba ¿e siê mylê, sam nie wiem
Przypuszczam, ¿e masz to ju¿ zrobione jak by³ na warsztacie, a jak nie to mo¿e przewód doprowadzaj±cy powietrze do filtra powietrza jest skierowany do przodu (w³a¶ciwie zamontowany )i dostaje zadu¿o powietrza w trakcie szybszej jazdy i wtedy go przydusza.
Tak przewód jest z przadu ale dzisiaj go troche zaslonilem i nadal to samo bylo, to gdzie mam go skierowac?
do ty³u - przynajmniej ja atk kiedy¶ mia³em w samochodach z LPG ale teraz w pudu mam chwyt normalnie skierowany do przodu i nic mu siê nie dzieje ale to wtrysk to chyba juz nie ma takiego znacznia
2 rzeczy
1. jak mas zlpg to ca³kiem wyjmij ten przewód powietrzny co idzie w str atrapy
2. jak mas zgazniek sprawdz luzy i sprêzynki na przepustnicach
[quote="arsen"]2 rzeczy
1. jak mas zlpg to ca³kiem wyjmij ten przewód powietrzny co idzie w str atrapy KONKRETNIEJ
2. jak mas zgazniek sprawdz luzy i sprêzynki na przepustnicach ;)[/quote] WEBER

KONKRETNIEJ
a jak sie da konkretniej?? no wyciagasz ta rure co idzie w str ch³odnicy ca³kiem ja zdejmujesz
Wyja ta rure sprawdzilem wszystkei wezyki i ok jest. Bylem u mechanika mowil ze moze sie aparat zaplonu grzac. Bo wyglada to tak ze jak silnik jest zimy to wszystko jest ok zadnych zrywów, jak sie zagrzeje to wtedy wystepuje rwanie... Sugestie??
A mo¿e po prostu siada cewka? - to tylko sugestia.
krzysztof, DOKLADNIE WYMIENILEM I GITARA

A mo¿e po prostu siada cewka? - to tylko sugestia.
witam, do³acze sie do istniej±cego tematu, u mnie nie osi±ga pe³nej mocy na gazie i trochê szarpie, a mam za³ozon± sekwencjê. Gazownik kaza³ wymienic kable i swiece ale nie poprawi³o siê, a podobno wina tkwi w 2 gim cylindrze. zosta³a jescze cewka, a silniku 2,0 jest taka 4ro wyj¶ciowa. Czy to mozliwe ze ma przebicie na jednym wyjsciu? Jak swiece wykreci³em to 3 by³y ³adnie wypalone a jedna tak jakby iskry nie by³o. Prosze o porade bo jak co to w poniedzia³ek kupie cewke a to juz wydatek 160 z³, ale z tym felerem ciêzko sie jezdzi (zeby wyprzedzic mus¿e prze³±czac na benzynê ), z góry dziekuje i pozdrawiam
U mnie by³o podobnie, z tym ¿e nie pali³ na pierwszym cylindrze. Jak masz mo¿liwo¶æ podjechaæ gdzie¶, to mo¿na to jeszcze sprawdziæ na komputerze - to dodatkowy koszt oko³o 50z³. i wtedy ju¿ jest pewno¶æ co go boli. Ja mam silnik 1,6 monowtrysk i jak mi powiedzia³ mechanik to wskutek tego ¿e cewki s± zamocowane przy g³owicy poprostu siê przegrzewaj± i do¶æ czêsto dochodzi do ich uszkodzenia.
cewki s± zamocowane przy g³owicy poprostu siê przegrzewaj± i do¶æ czêsto dochodzi do ich uszkodzenia. ¦WIÊTE S£OWA

cewki s± zamocowane przy g³owicy poprostu siê przegrzewaj± i do¶æ czêsto dochodzi do ich uszkodzenia
a jak by tak sobie ma³± przeróbkê zrobiæ ¿eby j± gdzie¶ indziej zaczepiæ - mo¿na by konstruktora poprawiæ

Siersciuch napisa³/a:
cewki s± zamocowane przy g³owicy poprostu siê przegrzewaj± i do¶æ czêsto dochodzi do ich uszkodzenia

a jak by tak sobie ma³± przeróbkê zrobiæ ¿eby j± gdzie¶ indziej zaczepiæ - mo¿na by konstruktora poprawiæ

nigdy sie nad tym nie zastanawia³em, ale racja. Wczesniej mia³em 1.6 na gazniku i tez pad³a mi cewka, a tam dopiero by³a upchana, na pewno niezle sie grza³a ale za³ozy³em co¶ innego, tam nie by³o problemu podesz³a by nawet od poloneza. w 2.0 jest taka smieszna 4 wyjsciowa zamocowana tam gdzie w gaznikowym mia³em kopu³kê ale przylega do silnika. Moze wystarczy³y by d³uzsze sruby mocuj±ce i tuleje zeby j± odsun±æ powiedzmy z 1cm od bloku? trzeba bedzie spróbowac z now± cewk±.

Moze wystarczy³y by d³uzsze sruby mocuj±ce i tuleje zeby j± odsun±æ powiedzmy z 1cm od bloku? trzeba bedzie spróbowac z now± cewk±.
dobry pomys³ - trzeba bêdzie spróbowaæ
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl