ďťż

Pamiętnik-M

jak wymontowac deske zeby dostac sie do zegarow ,chce wymienic zegarek na obrotek moj model 405 gld 1995 1.9d :


Jeżeli masz po FL to musisz wyciągnąć taka listewkę przy zegarach i podnią będą 2 śrubki trzymające zegary oraz jedna u góry. Wykręcasz te 3 śrubki i wyciągasz zegary.
Ponad to rozkręcić obudowę kolumny i wyciągnąć śrubę od regulacji wysokości. O puścić kiere na max. Poczym wieżchołek deski przy śróbce odchyl ręką i pociągnij zestaw zegarów.
sowa77 mnie sie to udało bez ściągania obudowy kierownicy ale jest trochę rzeźba w takim wypadku.


ja zazwyczaj zdejmuję jeszcze plastiki dookoła kierownicy...
Za to składanie zegarów i celowanie linką od prędkościomierza zabiera troszkę nerwów...
(no chyba że moja linka jest jakaś trefna, u innych może jest inaczej)
ziulek61 u mnie nie było problemów z linka prędkościomierza odrazu wskoczyła na swoje miejsce.
Temat wałkowany 100 razy
jutro zabiore sie do tego dzieki
Na linkę jest niezawodny sposób przekładasz nad linką, nitkę (jakąś mocną drawę np.) oba końce łapiesz i ciągniesz do dołu jak wsadzasz zegary, później jeden koniec nitki puszczasz i wyciągasz za drugi
Za każdym razem bez problemu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl