ďťż

Pamiętnik-M

Mam problem z podświetlenim zegarów. Chciałem kiedyś odkręcić deske ale nie znalazłem żadnych śrubek. POMOCY!!!! Dziękuję


Musisz wyciagnac 3 niby-przyciski, po lewej, w srodku i po prawej (pierwsza jest tam gdzie swiatla przeciwmgielne).

Podwazasz je i wyskakują, pod nimi sa sruby. Pozniej lekko podnosisz deske i ciagniesz do siebie. Tyle. Tak jest u mnie

Tak jest u mnie ale nie wiemy czy on ma przed FL czy po
a jak już ściągniesz całą tą osłonę deski to po bokach liczników są śrubki i też je musisz odkręcić później linkę od licznika odepnij i całe zegarki w górę,kostki od kabli poodpinaj( pomylić ich nie idzie bo każda inna)wtedy masz całą robotę w rękach,


Ja mam wersje 1 (88-92). Tak wlasciwie to pisze tu gdzies na forum jakie byly wersje i czym mniej-wiecej sie roznia... bo sam sie juz gubie?
jest tak jak oni piszą ale po wyjeciu zegarów edziesz mieć kupę roboty z podpieciem linki predkościomierza bo zabawy od bidy !!
najpierw odepnij linke z szkrzyni. jest tam taki gumowy klin. jak go wyjmniesz to jak pociagniesz za linke to sama wyjdzie. potem bedzie ci łatwiej ja odpiac od zegarów. siedzi ona tak mozno ze trzzeba podawazyc. a nie dojdziesz do niej niczym jak dojsc sporo nie wyjmniesz zegarów. a zeby to zrobic to linke trzeba odpiac od skrzyni. jeszcze przed samym wyjeciem zegarów musisz zdiac osłone kolumny kierownicy - 4 sróbki z dołu na mała gwiezdke. potem jak juz zdejmniesz to pod samym zegarem jest taki plastkiowy waski hehe plastik. wyjmujesz go. pod spodem sa znowu sróbki na gwiazdke 2 szt. po lewej i po prawej. odkrecasz. trzymaja one oba boczne panele. ten gdzie radio i ten gdzie regulacja wysokosci swieteł i przeciwmgilene. potem zdejmnij potencjometr z regulacji wysokosci swiateł. nastepnie zdejmujesz ten panel. panel od radia powinin sie poddac i go lekko odsuniesz. potem odkrecasz sróbki 2 na gwiazdke co ttrzymaja same zegary. po bokach na samej górze. wyjmujesz zegar. zadzwigasz go do góry i do siebie. odpinasz przewody z góry a z tyłu jest zielona kostka do obrotomierza i linka. zarówki sa w koreczkach.
powodzenia i miłej zabawy - jak co to pisz
słuchaj sie figopa bo ten człowiek wie co mówi i zna sie na tym!! Nie codzien sciaga sie deske 4x w tygodniu:)
heheh ale musiałem i sie nauczyłem. juz wspomniałes ze na zlocie zrobimy konkurs w zdejmowaniu deski na czas. kto potrafi w 30 minut zdiac cała deskę??? jeszcze raz bede zdejmował to moze osiagne czas do 20 minut. heheheh
Jak juz jestesmy przy odkrecaniu:) To jak odkrecic panel drzwiowy:) gdzie sa pozaslaniane srobki ?:P
3 w podłokietniku i jedna pod zaślepką w rynience (taki schowek na dole) - przednie drzwi, tylne 3 srobki w podłokietniku

heheh ale musiałem i sie nauczyłem. juz wspomniałes ze na zlocie zrobimy konkurs w zdejmowaniu deski na czas. kto potrafi w 30 minut zdiac cała deskę??? jeszcze raz bede zdejmował to moze osiagne czas do 20 minut. heheheh

Hej Figop!!!! już chyba nikt lepiej tego nie opisze. Dzięki wielki
a na przyszłość proponuje troszke poszukać :
http://www.peugeot405club...der=asc&start=0

najpierw odepnij linke z szkrzyni. jest tam taki gumowy klin. jak go wyjmniesz to jak pociagniesz za linke to sama wyjdzie. potem bedzie ci łatwiej ja odpiac od zegarów....

Czy linkę można wypiąć ze skrzyni bez wchodzenia pod samochód??

Pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl