PamiÄtnik-M
Witam,
Wie ktoś może w jakich kolorach nadwozia wychodziły Mi16??
Granatowy i bialy napewno a co dalej ... nie wiem .
srebrny , bordowy , butelkowy.. i prawdopodo9bnie w całej gamie barw peugeota na zyczenie klijenta...
Witam,
Wie ktoś może w jakich kolorach nadwozia wychodziły Mi16??
jaki masz cel zadawajac te pytanie??? chodzi ci o kolor czy raczej nr lakieru??
bo jezeli o kolor to moim zdaniem głupie pytanie i taki temat do wywalenia a jezeli maja sie tu pokazac nr lakierów to oki.
i taki temat do wywalenia
bo??
jasnie panicz zyczy wywalic sobie?? bo ty wiesz jakie były?? ogarnij sie człeniu...
a tak na marginesie nie ma glupich pytan sa tylko glupie odpowiedzi.... Mi16 byly w takich samych kolorach jak cala reszta 405 w kazdym mozna bylo sobie zamowic...
figop odwal się
Już wam wyjaśniam kochani koledzy jaki był sens mojego pytania. Jak wiadomo - kupiłem Mi16 i chcę go sprzedać na części. Już nawet część części jest zamówiona na forum. Ale brat mój kochany, przekonuje mnie bardzo bym nie pozbywał się tego sprzętu. Chce bym go wskrzesił. I powiem wam w sumie że to nie jest taki zły pomysł. Mam czas, miejsce i trochę kaski.
Mój aktualny lewek jest koloru grafitowego (chyba) podoba mi się ten kolor. Ma lakier i blachę w bardzo dobrym stanie - nigdy nie bita. A co do mi16 to - jest biały - nie lubię białych aut. Pordzewiały trochę, walony w przód i w tył.
Więc myślę sobie zrobić Mi16 ale tak by było w oryginale. A nie byłem pewny czy kolor grafitowy był w Mi16.
Koszty przedstawiają się następująco:
remont i swap silnika i skrzyni - jakieś 1500zł
doprowadzenie tapicerki do fajnego stanu - 300zł
odnowienie felg - 300zł
odnowienie zderzaków i listw - jakieś 400zł.
niezidentyfikowane koszty 2000zł
razem 4 500zl. i mam mi16 jak oryginalne w cudnym stanie
Ale osobiście bardziej podoba mi się mój oryginalny lewek i chciał bym przerzucić tylko silnik i skrzynię.
Sam już nie wiem co zrobić. Osoby które pozamawiały już części mnie zlinczują jak coś.
kolego saqul powiem ci tak.. 4,5 mozesz sobie w buty wsadzic ok 6-8K pln szykuj na swapa i lepiej załatw sobie drugie mi16 na cześci
Ja nigdy nie widziałem w kolorze różowym.
kolego saqul powiem ci tak.. 4,5 mozesz sobie w buty wsadzic ok 6-8K pln szykuj na swapa i lepiej załatw sobie drugie mi16 na cześci
Ale na co powiedz mi jak tylko silnik wymaga remontu? A wszystkie prace sam wykonam.
Zakładany budżet pomnóż x2 to może Ci starczy. Jak wielokrotnie już słyszałem od mądrych forumowiczów 205 najgorsze są niedofinansowane projekty. Ale jakby co trzymam kciuki. Żeby zrobć porządnie musisz miec ok 10kzł.
xxx
tylko silnik wymaga remontu? A
"tylko"
stary przełożenie zmiana zawiasów w twoim zmiana hamulców skrzynie warto wsadzic od mi i ja zregenerowac ... jak "tylko " wyremontujesz silnik i wepchniesz do swojego to ja pierdziele lepiej rozkrec i sprzedaj na cześci.. mój miał "lekkiego" dzwona a "wyprostowanie" go wyniosło mnie juz 6200... i nadal nie ejst pomalowany i jeszcze przednie zawieszenie i tylne hamulce błagaja o renowacje..
Zgodzę się z Arsenem - bardzo optymistycznie podchodzisz do remontu Mi16. Przerabiam na własnej skórze odnawianie motoru i proponuję planowane inwestycje pomnożyć conajmniej x2 Na same części do podstawowej renowacji silnika (rozrząd, uszczelki, układ zapłonowy, filtry, płyny, paski itp.) rezerwuj 1200-1500PLN. Jeśli robisz głowicę dodaj 500-1000. A "niezidentyfikowane koszty" często moga przekroczyć cały budżet jaki przywidziałeś na tego typu zabawy Mimo to powodzenia, bo 405 to naprawde fajne autko do codzienej jazdy (zwłaszcza z tym motorem). Gdybym nie budował mocnej 205GTi16 pewnie bujałbym się już jakimś SRDT
Powiem Ci tak, u mnie miałem wymienić tylko panewki i ewentualnie szlif wału zrobić a skończyło się na kapitalce i koszt zrobienia samego silnika wyniosł ok 5000zł. Oprócz tego, zawieszenie całe nowe, hamulce itp. i w tej chwili włożyłem w niego ok 8000-9000zł. Także naprawdę weź to pod uwagę! Pozdr
A dodam jeszcze że mój był cały, nie uderzony..
Jak juz mowilem na forum u mnie calkowity koszt remontu glowicy wyniosl 900zl,ale zrobilem wszystko co mozna z glowica zrobic a oprocz tego rozrzad z napinaczem ,wymiana oliwy i filtra i wymiana plynu w chlodnicy,no i rozrusznik kupilem drugi,ale nie zaluje a glowice mam 8smio zaworowa zap... jak nowy
A po co zmieniać zawiasy? bo wmigu sa twardsze?? i silnik jest cieższy niz w SRi??
no ciezszy to on wiele nie jest, a poza tym koles nie chce twozyc miga tylko do sri wstawic mocniejszy silnik i kilka elementow i wiele go to nie bedzie kosztowac a auto bedzie mocniejsze i oryginalniejsze z pewnoscia... a kolor mi byl i grafitowy i szary i wiele innych...
bo wmigu sa twardsze?? i silnik jest cieższy niz w SRi??
Różnicy będzie z 50kg ja teraz mam silnik XU9J2 a tam jest XU9J4 - z tego co wiem różni się głowicą i kolektorem.
rozni sie tym ze jeden jest 8v a drugi 16v
I jeszcze pewnie tłokami, cylindrami, po części elektroniką i całą masą innych pierdół
wiele go to nie bedzie kosztowac
Zależy od definicji pojęcia dużo