ďťż

Pamiętnik-M

No i wczoraj stałem się szczęśliwym mam nadzieję nabywcą miga
Auto rocznik '91 silnik 1.9 16v ale nie wiem dokładnie jaki, zagazowany Zawiecha przód i belka wporządku. Ogólnie jak go kupiłem to był "troche" zasyfiony ale cały dzień dzisiaj sprzątałem środek, fotele i boczki zadbane...Z wypasu to elektryka przód,el prawe lusterko, centralny zamek, wspomaganie i nie wiem czy abs bo chyba mi sie kontrolka świeci. Pół dnia siedziałem żeby porządnie zrobić audio bo koleś to tak popodłączał, że Lakier jest ładny zielono-granatowy ale nieco porysowany, maska raczej do pomalowania oraz brak migowego zderzaka przód. Pilnie kupie rygielek od drzwi i emblemat mi16, kiera może poczekać...Dobra teraz jakieś fotki, ale jutro zrobie aparatem...




Reju, gratulacje Dopracujesz kilka szczegółów i będzie super , a jak silnik? Żwawy jeszcze jest?
Oby Ci służył i nigdy nie zawiódł
Dzięki Także na zlot już mam czym przyjechać
Saqul weź mi sprawdź jak możesz VIN w service boxie...
VF315BDF270335281

Silnik jest w miare żwawy i chodzi równo


No gratulacje oby się woził, a ABS posiadasz jak najbardziej

ABS posiadasz jak najbardziej Może trzeba wymienić czujnik bo świeci kontrolka a jak depnąłem to koła zablokowało...

No co mogę powiedzieć to przodek był w kasowniku, fele z 205-309 ale nie oryginał, resztę zobaczymy jak pokażesz lepsze zdjęcia
Bezawaryjnego użytkowania życzę

No co mogę powiedzieć to przodek był w kasowniku, fele z 205-309 ale nie oryginał Tak gościu wziął sarne na mache, pokazywał migowy zderzak i chłodnice...A na felach pisze france i różne inne oznaczenia, więc ja nie wiem Tyle że trzeba troche je dopieścić
I jak już mówiłem mache daje do lakiernika za 2 tygodnie
i jeśli dorwe zderzak od Mi16 to też do lakierowania pójdzie ;]
Reju, tylko tyle jest:

Model 405
Data Początku Gwarancji 1990-01-01
Numer seryjny silnika 10 CW1D 0009037
Numer seryjny skrzyni biegów 20 CJ83 2379455
Informacje ogólne
Rodzaj produktu POJAZD SPECJALNY
Znak handlowy/typ elementu PEUGEOT
Typ nadwozia HATCHBACK 4DRZW
Silnik XU9J4
Rodzaj farby LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
Kolor okładszin "FY"
Charakterystyka pojazdu
Rodzaj farby LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
Kolor okładszin "FY"
Zasilanie silnika
Silnik XU9J4
Dzięki Saqul

Lakier pasuje bo jest taki granatowy zielony

LPG bleee wywal bo silnik ci się wysypie szybciej niż myślisz.. no i wytrwałości życzę

to migowy motor tak?? tak

Jak byś kupił oryginalny zderzak to może ten co masz bym od ciebie odkupił... zobaczymy.

LPG bleee Słyszałem że jak LPG do miga to tylko sekwencja ale narazie może troche pojeżdże...Przy spokojnej jeździe też się wysypie??

Saqul a ten zderzak co mam to jest troche badziewnie wycięty na oczko do haka, jutro zapodam fotke.

LPG do miga to jak olej rzepakowy do diesla.. tez pojedzie tylko jak długo... poo za tym... mi16 i spokojna jazda?? no proszę cie

to jak olej rzepakowy do diesla.. tez pojedzie tylko jak długo
ponad 4miesiace trasa ok 8.000km miesiecznie i nic sie nie dzialo tylko ze na samej biedronce ciezko odpalal nawet latem
arsen, nie strasz chłopaka, LPG nic złego ci nie zrobi... Piszesz o LPG jak moja babcia o komputerach.
juz ja widze jak bedziesz spokojnie jezdzil

mi16 i spokojna jazda?? no proszę cie
Wiecie chłopaki prawko mam od niedawna więc nie zapitalam ile fabryka dała...Narazie doszedłem do 4tyś. obrotów i odpuściłem, a tak to 2-2,5tyś. i starczy na początek, choć kusi nie powiem
Reju fele są oryginalne Peugeotowskie ale nie od miga tylko od Tych co ci napisałem

na 2,5 tyś. to ja ruszam i za chwilę jest 5 tyś.
reju nie mam Miga ale ci powiem jak ja to odbieram: auta ma jeździć, nie żałuj go, a jak nie da rady to napraw lub sprzedaj
Powodzenia życzę

Narazie doszedłem do 4tyś. to doszedłeś do granicy od której mi16 zaczyna jechać

ale nie od miga tylko od Tych co ci napisałem Wiem

Reju, oczywiście nie ma co przesadzać na początku,
gratulacje he he pociagnij go troche.. chlopaki dobrze mowia od 4 tyskow 16 dopiero ciagnie... a ciagnie fajnie :D

oczywiście nie ma co przesadzać na początku
to cały czas mówie
Kurna chłopaki nie podpuszczajcie bo będziecie mnieć mnie na sumieniu

Powoli doprowadze go do porządku, poskręcam wszystko i coś będziemy myśleć

O, i jeszcze jedno, nie wiecie ile ten mój motor ma koni? 147 czy 158 ??

158 tyle powinien mieć

gratulacje he he pociagnij go troche.. chlopaki dobrze mowia od 4 tyskow 16 dopiero ciagnie... a ciagnie fajnie :D

Święte słowa aż byłem w szoku co potrafi MIG
Życzę bezawaryjnej jazdy a Mig spoko
Przekroczyłem magiczną bariere 4tyś obrotów...To jest złoooo
zło to jest od 5 tysi do 7 tysi

zło to jest od 5 tysi do 7 tysi Dobra świeże auto, jeszcze go nie do końca czuje i staram się jechać z taką prędkością, że w razie W nie wypitolić gdzieś w rów albo drzewo
GRATULACJE Z NABYTKU

ale ten w avatarze to nie Twój mig

Dobra świeże auto, jeszcze go nie do końca czuje i staram się jechać z taką prędkością, że w razie W nie wypitolić gdzieś w rów albo drzewo

Respect dla twojego podejścia Moim zdaniem 150KM i młody, 'zielony' kierowca to niebezpieczna mieszanka.

Wypróbuj auto w bezpiecznych warunkach bez innych aut, będziesz wiedział na co stać Miga. A jak wiesz, że masz szybki wóz, to czasem sama świadomość mocy pod pedałem studzi streetracingowe zapędy. Dalej stopniowo jak zaczniesz poznawać drania

Najlepiej dowiedz się kiedy i gdzie lokalne automobilkluby robią pojeżdżawki dla amatorów - wyżyjesz się i naprawdę dużo nauczysz pod okiem bardziej doświadczonych driverów.

ale ten w avatarze to nie Twój mig Swojego wstawie na avek jak przykleje logo Mi16

Reju, gratulacje,fajna furka Ktoś kiedyś tak fajnie napisał o migu :
Dodatkowo choć jest to mocna wersja nadwozie nie ocieka spojlerami jest raczej tylko subtelnie zaznaczone ze mamy do czynienia z czymś więcej niż zwykłą 405 . Spojler na klapie , delikatne nakładki na progi , troszkę przemodelowane zderzaki i ... to wszystko . Tylko znawca tematu dostrzeże różnicę ... i o to chodzi !
Najlepiej auto ciągnie na 2 oraz 3 biegu i przy redukcjach na niższe biegi . Wtedy ze spokojnej limuzyny w jedną chwilę robi się " prawie wyczyn " Obroty skaczą w górę , silnik z cichej pracy zaczyna ryczeć by przy 7 tys obr/min osiągąć apogeum , auto katapultuje do przodu ... a na twarzy pojawia się uśmiech

Ale fajnie piszecie - aż mi się tak błogo zrobiło
Pancho, tu Ziemia....przypominam że oboje mamy 1,6 z LPG

Pancho, tu Ziemia....przypominam że oboje mamy 1,6 z LPG
wiem, wiem, ale tak o tym bezpieczeństwie i rozmyśle i wogóle, tak że .............
A tak na poważnie, miło mi, że tak poważnie do sprawy się podchodzi, z racji wykonywanej pracy wiele się nasłucham i naczytam, więc sam rozumiesz

Ktoś kiedyś tak fajnie napisał o migu :
no ładnie ... o mnie już zapomnieliście ?
Tu dla zainteresowanych cała moja epopeja o migu
http://www.forum.peugeot4...opic.php?t=4882
Rob, a jak to jest przesiąść się z miga do escorta 1,6?
to jak zmienic fajna 20latke na fajna 40. Na poczatku fajnie ale później juz nie porywa

Rob, a jak to jest przesiąść się z miga do escorta 1,6?
no cóż .... co do osiągów escort wypada blado 147 KM contra 90 KM przy tej samej wadze mówi samo za siebie . Mig krótka skrzynia Ess dłuuuga .... Ford na dodatek pali tyle samo paliwa co mig ... i rdza go zjada ...
Ess ma tylko dwie dobre rzeczy - tanie częsci i akutrat w mojej wersji zawieszenie . jazda po zakretach jest przyjemnoscią dopóki nie trzeba przyspieszyc
Co tu duzo mówic . Mig był wyjatkowy , Ess zwykły jak miliony Escortów
Ciotka ma essa 1.6 16V i nawet nieźle to lata ale do miga to nie ma co porównywać ;]
Przy okazji mycia cyknąłem kilka fotek...



TU podgląd tego co będzie niedłgo

Wszystko pięknie, ale ramkę na blachę z przodu specjalnie masz odwrotnie?
Reju, no ładnie Tylko kombinuj jeszcze halogeny I tel lew na błotnikach powinien być bardziej dyskretny ...
No właśnie ta rameczka troszke razi. Ale poza tym super!
ja tma bym te wszystkie naklejki, znaczusie, znaczeczki, raaameczki i inną cyganerie siuuup w kosmos..
nie pisze o oryginalnych oznaczeniach

ale ramkę na blachę z przodu specjalnie masz odwrotnie? Ano żeby nie wypadła

Jako że wpadła mi fajna, pewna robota zaistniały plany względem miga.

Do włożenia będzie coś w okolicach 5,5-6 tyś
Najbardziej zrobienia wymaga belka i zostanie ona zrobiona teraz na dniach...
Myślałem nad podstawową regeneracją silnika, zrobieniu sprzęgła bo już zaczyna się ślizgać, chcę również wstawić BLOS'a i doprowadzić gazownię do porządku.
No i szykuje się rozrząd...

Jakaś polerka by się przydała choć nie wiem czy wystarczy.Może jakieś małe malowanko.

Możlie, że wezmę od Młodego Dezenty 15"


podstawową regeneracją silnika I teraz powiedzcie mi proszę co z czym się je, co trzeba porobić, dodam że silnik jeszcze jako tako idzie

Czy za około 2,5tyś zł zrobię z moim D6C coś, co pozwoli mu pożyć jeszcze kilka wiosenek??
Trochę poczytałem TEN temat ale strasznie sie tam pogubiłem

Do włożenia będzie coś w okolicach 5,5-6 tyś
reju weź tą kase, sprzedaj miga i za wszystko kup nowszą fure
albo młodego miga kup i zainwestuj w niego troszke - jest po FL, młodszy i troszke więcej kucy
Ja niestety mam inne zdanie od kolegów dodi222, BARON. Moim zdaniem lepiej swój zrobić na perfekt niż kupować coraz to nowsze złomy. A dokładać 6k zl żeby kupić trochę samochód młodszy który i tak będzie mieć minimum 12 lat. Wszystko zależy Reju w jakim masz stanie miga
Jestem tego samego zdania co Shaggy
Hmm buda jest w dobrym stanie, chociaż miał strzała przodem, na diagnostyce gość sprawdzał to wszystko jest okej.

Silnik jeszcze ciągnie, choć wg mnie to jeszcze nie to,
no ale na liczniku ma niby 230kkm...

Robione były hamulce z tyłu, trochę zawiechy z przodu.

Raczej chciałbym swojego zrobić, ten od Młodego jest ładny ale bardziej pasi mi mój...
No i mam słabość do przed FL

Trochę do pogrzebania przy nim jest ale myślę że za te 6tyś da radę go ogarnąć na spokojnie.

no ale na liczniku ma niby 230kkm...
Mój 1,6 też ma...i co...
Jakbym miał 6 tyś. do wydania na same auto to stan jak z fabryki.
Po głębszej rozmowie z tatą doszedłem do wniosku że robimy tego, myslałem nad sprzedażą i kupnem czegoś nowszego ale też nie wiadomo co kupie i nie będzie to sporo nowsze.

Tak więc zabieram się do sporządzania listy co jest do roboty

Po głębszej rozmowie z tatą doszedłem do wniosku że robimy tego też na Twoim miejscu bym robił swojego a nie kupował innego
Rób Reju, rób ja też ze swoim walczę i nie mam zamiaru patrzeć na to co bym kupił gdybym nie robił, nie po to kupowałem 405, żeby szukać innego auta
Dzisiaj zakupiłem migowi nowe kółeczka
Jak zamontuje to wstawie foteczke
Reju, a co ze starymi?:>
Na zime

Może kiedyś je odmaluję i też będą ładne
Przy okazji założenia kółek i umycia zrobiłem kilka fotek.
A to że mam nieładny zderzak z tyłu to wiem, a belka na dniach będzie zrobiona
I w końcu jak będzie chwila wolnego to pomaluje ramki na halogeny i je założę


naklejki na tylnej szybie, błotnikach i przedni znaczek Peugeota jak dla mnie strasznie to wygląda. Reszta
No ładny ładny, trzeba by nad spotem pomyśleć i na żywo obejrzeć
W eleganckim stanie ten felunek ale tą naklejkę nad listwą zerwij
Nie zerwę Na szybie pozbędę się tylko tego lejka bo i tak obdrapany od skrobania i to stare PL.
Klubowa nalepa zostanie.

A on tylko na zdjęciach wygląda fajnie Cały jest podrapany i porysany, felgi też nie są najpiękniejsze ale dają radę

Lewek mi się podoba i tak już zostanie, chyba że dorwę kiedyś oryginalny grill z chromem
Ehhh ..........
Rob coś Ci się nie podoba czy wspominasz swojego??

Rob wspominasz swojego??

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl