PamiÄtnik-M
Cześć.
Dlaczego tak bardzo parują mi szyby w moim pugu ?
Nie mam nawet pomysłów....
Konrad, może masz zamknięty obieg powietrza włączony??
Otwarty cały czas. Temp ustawiona na gorącą.
Słyszałem, że to wina filtru kabinowego co Wy na to ?
Konrad, podnieś maskę i sprawdź czy w ogóle masz filtr i czy klapka nie jest czasami zamknięta...
jak jest zabity to na pewno.
a tak ogolnie nie masz wilgoci po prostu za duzo ..?
polecam na noc pod dywaniki pare gazet, na drugi dzien wywal i wloz nowe,
i tak ze trzy cztery razy. Skutecznie susza wykladziny pod dywanikami.
Mowa o obiegu wewnętrznym
Co do filtra to sprawdź najpierw czy go masz, bo rzadko która 405 posiada
Parowanie może być spowodowane nieszczelnością nagrzewnicy lub przewodów zasilających, włączonym obiegiem wewnętrznym wentylacji (brak dostępu świeżego powietrza z zewnątrz)
kapuchy, pod dywanikami mam idealnie sucho.
saqul, klapka na pewno otwarta bo gdy jadę to leci ciepłe powietrze bez włączania dmuchawy co do filtra czy to możliwe, że bez niego będzie tak parować ?
Popieram, trzeba najpierw skutecznie usunąć nadmiar wilgoci. A na tenczas kup płyn do mycia szyb z nanotechnologią (koszt ok. 6-7 zeta), super myje i jednocześnie nanosi warstwę nanosybstancji która opóźnia osadzanie pary.
A jak już jest wilgoć to może z nagrzewnicy lać, albo z tyłu bagażnikiem - jak masz nieszczelne lampy, albo nieszczelność na zgrzewach - potrafi się wlać pod tylne siedzenia. Ale obstawiam na zapchany filtr lub zamkniętą klapkę.
a czym myjesz
lub zamkniętą klapkę. przecież pisałem
nie chuchaj tyle
albo pasazerom zakazuj intensywnego oddychania
a tak powazniej: teraz jest taka pogoda, ze mnostwo wilgoci wnosisz do auta chocby na ubraniu popatrz na samochody wokol, wiekszosc w mniejszym lub wiekszym stopniu jest zaparowana. Najskuteczniejsza metoda, to zanim auto sie nagrzeje uchylic na 2-3 cm szybe.
Wyziebic nie wyziebi, a najskuteczniej zapobiega parowaniu szyb.
Konrad, to że masz otwarty obieg w kabinie, wcale nie musi oznaczać że klapka jest otwarta - może linka strzeliła, lub zaczep klapki, więc sprawdź to organoleptycznie ...
Konrad, to że masz otwarty obieg w kabinie, wcale nie musi oznaczać że klapka jest otwarta - może linka strzeliła, lub zaczep klapki, więc sprawdź to organoleptycznie ...
Dokladnie obajaw masz jak u mnie. Tez guzik byl włączony na obieg otwarty i cały czas parowało. Jakie moje zdziwnienie było jak wyciagnełem filtr pyłkowy i widze zamknietą klapke od obiegu.U mnie to wina silniczka ktory otwierał i zamykał klapke- poporstu przestał działac sprawdz to u siebie a moze to bedzie to
Klapka jest otwarta, ale nie widzę tam żadnego filtra. Tylko ta obudowa jest oklejona jakąś czarną gąbką która odpada... dodam że mam puga przed FL bez klimy czy w tej wersji też powinien być filtr?
nie, przed FL nie bylo filtra
kapuchy, mylisz się, był filtr, tylko jest dosyć drogi..
PS. W aso już nie do kupienia..
Polecam tak na powaznie odkurzyc auto!! I jak chłopaki radzą jak wezmiesz na noc pod kazdy dywanik gazete to nie zaszkodzi....
Mokro może i nie masz, ale wilgotne gąbki w siedzeniach mogą być...
Dlaczego tak bardzo parują mi szyby w moim pugu ?
Mi się wydaje że tak już mają miałem 309 i 405 i parowały . Ojciec miał nową 206 i też parowały No chyba że we wszystkich było mokro pod dywanikami
Rob, U mnie nie parują szyby mimo że mi nagrzewnica cieknie więc w moim przypadku się nie sprawdza to co piszesz
Saqul - moze masz takie dziury w budzie ze samo ci wietrzy
A gdyby zainwestować w coś takiego? Koszt niewielki, powinno pomóc.
Wkładka osuszająca wnętrze pojazdu
A gdyby zainwestować w coś takiego? Koszt niewielki, powinno pomóc.
Wkładka osuszająca wnętrze pojazdu
Chyba taniej kupić gazetę i wsadzić pod wykładzinę A poważnie czasami dobry rezultat daje wymiana gumowych wykładzin na jakieś z materiału,gumowa wykładzina utrzymuje wilgoć pod sobą
W ciągu dnia, szczególnie jak jesienne słoneczko przygrzeje, polecam minimalnie ochylić okna.
proponuję sprawdzić wywietrzniki w bagażniku czy nie są zapchane np, jakąś szmatą czy rękawicami albo czymś innym
Kupiłem sprawną dmuchawę ze sprawną regulacją i odkąd pracuje sobie na niskich obrotach absolutnie nic nie paruje.
Kiedyś miałem dmuchawę podłączaną prosto pod aku uruchamiałem ją co jakiś czas i NIC to nie dawało.
Wiadomo już dlaczego dmuchawa kręci się non stop
Konrad, non stop po odpaleniu auta:)
non stop po odpaleniu auta:)
Po przekręceniu zapłonu Nie koniecznie trzeba odpalać
Konrad, no tez racja