Pamiętnik-M

Witam mam problem z regulacja swiatel przednich posiadam je ale cos jest nie tak poruszaja sie tylko bardzo minimalnie gdzie szukac problemu wydaje mi sie ze sa napedzane powietrzem ale nie jestem pewny dochodza do nich przewody wygladajace na powietrzne to moj pierwszy francuz wiec nic na ten temat nie wiem pozdrawiam ps peugeot 405 GRI 1.9 mono 1992 r XU9M


To sa przewody olejowe.
Mozliwe ze sie uklad rozszczelnil i zapowietrzyl, sprawdz tez czy cos nie blokuje samych odblysnikow, Mozesz wyjac silowniczek z obudowy reflektora i sprawdzic o ile sie wysuwa przy obracaniu galki regulacji.
Jak siê rozszczelni³y to po robocie .
okey zobacze co je boli ale po co tam przewody olejowe


jeszcze raz ja napewno mam walniety potencjometr od regulacji bardzo ciezko chodzi i kreci sie wkolo
To nie jest potencjometr a najprostsze urz±dzenie czyli mechaniczna pompka hydrauliczna której dzia³anie polega na wkrêcaniu i odkrêcaniu t³oka celem zwiêkszenia lub zmniejszenia ci¶nienia.
No dobra, ale jak siê rozszczelni ten uk³ad to ju¿ jest do wyrzucenia? Nie da siê naprawiæ?
Hmm, dziwne macie te jakies regulacje U mnie jest to rozwiazane inaczej. Po prostu kreci sie srubka, ktora obraca slimakiem a ten ciagnie albo pcha reflektor...
oni pisza o tej z kabiny pasa¿erów.. ja tez ja od³±czy³em.. w sumie to chyba nawet nie dzia³a³a.. mam na rêczna regulacje zrobione:)
Ja tez mowie o tej "recznej " z kabiny. Mam 0 1 2 i 3. Jak przekrecam, to tak jak mowilem, kreci mi sie taki slimak i lampy pochylaja sie...
Naprawia³ to kto¶, czy do wyrzucenia siê nadaje?
ten hydrauliczny po rozszczelnieniu chyba do wywalenia, z tego co wiem, to napelniany jest tak, zeby sladu powietrza nie bylo, inaczej "sprezynuje", a w warunkach domowych to juz sie tak nie da, tym bardziej, ze raz rozpiete zlacze juz nie bedzie szczelne, fabrycznie zagrzewane.
bierz od Magica eleganckie H4/H1 rêczna regulacja
wojtekjankowski, rêczna to znaczy hydrauliczna i nie trzeba zmieniaæ ca³ych lamp... tylko sam mechanizm
no z tego co ja wiem, jest regulacja rêczna dzia³aj±ca na hydraulice i regulacja el. na silniczkach
Dok³adnie tak, starsze modela maj± regulacjê na si³owniki hydrauliczne a nowsze , silniczki elektryczne sterowane z kabiny , po uszkodzeniu sterowania hydraulicznego mo¿na smia³o wymieniæ na elektryczne silniczki poniewa¿ mocowanie do reflektorów jest takie same.
Jakkow, a okablowanie i prze³±czniki?

no z tego co ja wiem, jest regulacja rêczna dzia³aj±ca na hydraulice i regulacja el. na silniczkach to widaæ ma³o wiesz..

rêczna regulacja to taka gdzie masz pokrêt³a przy lampie i nie ma ¿adnej innej z wnêtrza samochodu, w wiêkszo¶ci 405 wystêpuje
[quote="saqul"]Jakkow, a okablowanie i prze³±czniki?[/quote
Prze³acznik tylko jeden jest montowany po lewej stronie kierownicy pod w³±cznikiem tylnych ¶wiate³ przeciwmgielnych a instalacja prosta od aku do w³acznika i do silniczków. Regulacja hydrauliczna i elektryczna wystêpowa³a w GR i SR.
arsen, dziêki za u¶wiadomienie.

arsen, dziêki za u¶wiadomienie. 5z³
Ale czasami elektrycze czyli kable mo¿e ju¿ mieæ wyprowadzony tylko kwestia w³±cznika. u mnie tak jest z Halogenami z przodu. nie ma a instalacja jest i to ca³a chuba tylko nie ma przeka¼nika i w³±cznika. w tym wypadku te¿ mo¿e tak czasami byæ. trzeba by zerkn±æ.
No mam jak±¶ woln± wtyczkê obok przeciwmgielnych pod za¶lepk±, ale nie wiem czy to to
to mo¿e byæ to. tylko pytanie co z drugiej strony gdzie¶ pod mask± pewnie ko³o ¶wiate³ czy tam jaka kostka jest
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl