Pamiętnik-M

mam problem ze wspomaganiem ukl. kier. Wymienilem pompe i zero poprawy. Nie wiem za co sie wziasc. Moze kogos spotkalo juz takie nieszczescie i zna powod awari. Krece kierownica w prawo lub w lewo "przerywa" mi. 1/4 obrotu kola kierowniczego idzie lekko a 1/4 obrotu jakbym nie mial wspomagania . I rozwalilo sie nagle. Wieczorem bylo O.K a rano wsiadam do puga i po ptakach. Wspomagania brak.


A odpowietrzy³e¶ uk³ad wspomagania? (na zapalonym silniku pokrêæ kierownic± na maxa w jedn± i drug± stronê).
Mo¿e "pad³" krzy¿ak kolumny kierowniczej?
Pozostaje jeszcze kwestia, czy pompa któr± za³o¿y³e¶ jest w 100% sprawna?
podobny objaw mia³em w innym autku jak ¶lizga³ mi sie pasek z pompy.
Uklad mam odpowietrzony. Pompe mechanik sprawdzal przy mnie i dawala cisnienie. A pasek jest jak struna. Podczas obrotu kierownicy silnik spada z obrotow czyli pompa pracuje. I jak odkrece zbiorniczek to widac ze plyn sie "kotluje". Najbardziej dziwia mnie te "skoki" na kierownicy.


podobny przypadek mia³ kumpel w carinie wymienili¶my krzy¿ak w kolumnie i jest ok
Krzy¿ak w kolumnie jak jest wybity to powinien siê blokowaæ w jakim¶ momencie skrêtu kierownicy i powtarzaæ siê podobnie przy nastêpnym obrocie. Ja bym tak sprawdzi³.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl