Pamiętnik-M

Jako ¿e moje 132KM szybko zrobi³o mi siê za ma³o to teraz zastanawiam siê nad dorzuceniem jeszcze ze 30KM, czyli przerobieniem mojego silnika XU10J4R, który jest os³abion± wersj± XU10J4RS z 306 GTi czy Xsary VTS na w³±¶nie taki, czyli zmiana wa³ków, dolotu z wtryskami, wi±zki i kompa.
Teraz pytanie czy warto siê w to bawiæ?? czê¶ci wynios± mnie pewnie ok 200funtów, no i z dzieñ roboty ¿eby to wszystko posk³adaæ - to nie problem, jak siê znajdzie wolny dzieñ, tylko czy odczuje ten przyrost mocy i czy warty by³by zabawy..?
tu mam pomoc od arsena http://www.taylor-eng.com...6_camgrinds.htm
za i przeciw i porady proszê?


Pewnie, ze za
200funa to nie duzo jezeli ma ci dac 30ps tañszego sposobu nie ma.
Jeszcze wydech na barana bym zmieni³ i da³ wieksza srednice ca³ego wydechu.
Z tego co wiem to te silniki ró¿ni± siê trochê wiêcej ni¿ kolektorami i wa³kami mo¿esz próbowaæ ale nie wiem czy da ci to przyrost 30 KM, silnik RS ma inn± ca³± g³owicê i co¶ na kszta³t V-TECA hondy do tego odpowiednie oprzyrz±dowanie, jak zmienisz samo oprzyrz±dowanie, to niewiele da, mo¿e parê koni, bo dawkowanie bêdzie wiêksze, ale mo¿e byæ trudno¶æ z zestrojeniem tego
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl