ďťż

Pamiętnik-M

chce sie pochwalic osiagnieciem, jeszcze nie ukonczonym ale w trakcie.
mialem 4 zegarowe liczniki ktore zamienilem na 5 zegarowe bo brakowalo mi obrotomierza.
kupilem ramki alu, nakleilem folie ciemna na caly blat tak ze jedyne dziury zostalu po zegarach i efekt jest taki jak widac.
folie chcialem zrobic juz dawno ale nie moglem zdjac szyby z zegarow a te co kupilem juz mialy polamana wiec mialem dostep.
moze ktos wie jak odkleic szybe od obudowy nie niszczac jej?
mialem tez jakas spalona farbe sciemniajaca kontrolki typu stop, wiec zerwalem ja cala no i musialem czyms sciemnic to wcielilem w zycie dawny pomysl.
zerwalem tez pomaranczowa farbe spod wskazowek licznikow i zmatowilem papierem sciernym od dolu.
jedynej wskazowki ktorej balem sie ruszyc to od predkosciomierza, czekam na rady co do jej zdjecia i zalozenia.
zdjecie starych licznikow na dole, nowych na gorze.



cos mi sie wydaje albo sie myle ale ten nowy prędkościomierz jest inaczej wyskalowany. niemasz go moze z dizelka??? ja tez miałem z dizelka zegary i predkosciomierz był inaczej wyskalowany tak samo obrotomierz. jak masz inaczej wyskalowany to bedzie cie zle informował z jaka prędkoscia jedziesz. mozesz nadziac sie na fotoradarek.
benzynka. ale to chyba 10 km tylko jak cos
wyglądają tak jak moje a już myślałem że ktoś tuningował wskazanie tak że pokazuje predkośc x 2 pasowało by do czerwono czarnych pokrowców tuning style opisywanych tu


ale to nie idzie o ramki, tylko o gladkie odbijajace przestrzenie poza ramkami tak ze nie widac nic poza ramkami puki nie zapali sie kontrolka.

Z takim wyskalowanie to bedzie licznik pokazywal minimalnie wiecej niz w rzeczywistosci, czyli radary Ci nie grozne. (chociaz rownie dobrze ma innego slimaka w liczniku i bedzie mocno zawyzac, pokazywac idealnie lub mocno zanizac ;P)
zobaczymy dzis sie z ojciem przejade na dwa auta i sprawdzimy 50/h i 100/h
no ja mam licznik z dizelka i w dotaku w milach i w km. tez jest inaczej skala wyskalowana ale naszczescie pokazuje oki. własnie ten mechaniz w liczniku musi byc inny i działa tak jak powinien. ale jaja z tym miałem. bo dostałem zegary i uparłem sie ze chce miec w milach. ale obrotek był tez inaczej wyskalowany i niedziłał. musiałem ten silniczek z mojego dac. ale ta skala to mnie sie niepodobała z dizla i postanowiłem zostawic mój licznik a wyciać tarcze z milami z tamtego zegara. przy okazji zjebałem mój licznik bo za mocno szarpłem z wsakzówke. no i wpakowałem tamten mechanizm z dizelka i tarcza z milami. po jej wycieciu widac było miejsce naciecia i z tąd wzieły sie rameczki na zegarkach żeby to zasłonic i jest zajebiscie.


a ja mam problem z podlaczeniem obrotka do benzyny ;/
pociagnelismy kabel 3 zylowy i nie wiem jak do kostki za zegarami podlaczyc.
na kostce co byla do tej pory bylo 12v ale nie wiem w ktore piny powsadzac te od czujnika.
czujnik dziala bo reaguje na przesowanie metalem.
ad123 pisal ze na 4,6,7 pin kable trzeba, ale na 6 to w starych zearach mialem 12v wlasnie.
natomiast do nowych zegarow dostalem kostki z kablami i tam ta kostka ma jeszcze podlaczone kable na 1 i 2 pinie.
pomocy
jeszcze mam problem z temp. oleju i poziomem czy cokolwiek tam robi ten lewy wskaznik w wersji 5 zegarowej po FL.
czujnik trzeba kupic czy co?
ze skrzyni sterczy rurka przykryta kapturkiem plastikowym.
jak go zdejmuje to chyba az do wnetrza idzie.
pionowa jest.
ale obrotek przede wszystkim!
jak spradzic czy zegar nie jest wogole uszkodzony?
jak podlaczam stara kostke to buczy, wskazowka drzy i buczy. jak sie ja przytrzyma palcem to jest cicho.
wiesz. najlepiej by było jak bys z tym podskoczył do elektryka samochodowgo. duzo cie za to nie skasuje a on wie co robic. ty możesz cos wypalic a nawet jakiegos kompa zjarac i bedziesz miec wiecej szkód niz porzydku. to moja rada. jak sie nieznasz to tego nietykaj.
ojciec elektronik, ale pewnie na mechaniku pewnie stanie. a kompa nie mam

cos mi sie wydaje albo sie myle ale ten nowy prędkościomierz jest inaczej wyskalowany.

to proste. Widze, ze jeden jest jaegera, a drugi VDO.
Pokazywac powinny tak samo. Zaklad?
bylo by milo ale sie nagrzebalem przez weekend.
kable poprowadzone do obrotka i temp oleju, oddzielny kabelek do radia zeby nie gaslo przy zapalaniu auta.
"prawie" deske zdjalem cos trzymalo na srodku.
zalozylem wreszcie tunel srodkowy ze schowkiem i z instrukcji sie dowiedzialem ze jest jeszcze wersja low
zaraz montuje swiatelko w schowku, a, gdzie jest guzik wlaczajacy swiatelko? bo dziura do swiatla jest ale do guzika nie ma. wiercic planuje jak nikt nie podpowie.
jeszcze tylko polerowanie kokpitu zeby nie byl matowy i jutro skladam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl