PamiÄtnik-M
Rocznik 1992, model 1993.
W maju 2004r przywieziona z Zwickau (nie wiem czy dobrze napisałem), a kupiona przeze mnie w grudniu 2004 roku, dokładnie 22.12.2004r w Gnieźnie.
Wyposażenie : el. szyby, ABS, wspomaganie kier., ogrzewane lusterka, elektrycznie regulowane reflektory.
Motor 1.6 BDY (czyli chyba XU5M) monowtrysk + LPG firmy BRC Lambda Blitz założona w październiku 2005r.
Z moich modyfikacji to : przerobiony grill, kiera od 406, lotka na klapę od BMW E 30 (bo przypieprzyłem w drzewo), wymieniona podsufitówka, wysoki podłokietnik, podświetlenie podłogi diodami LED, oklejone folią alu klamki wewn., założone ostatnio alufelgi 15" z oponami 195/60/15.
Przebieg - żebym ja to wiedział
Po zakupie wymienione to co trzeba , czyli oleum, rozrząd, układ wydechowy, płyn w chłodnicy i naprawa zawiasów drzwi kierowcy (bo latały), całkowite pranie tapicerki.
Poza tym konserwacja podwozia we własnym zakresie.
A tak oto Prezentuje się obecnie:
a teraz Pyzia idzie spać:
Elegancki chodź z podświetlaniem podwozia troszke przegiołeś no ale nie mi to oceniać Mam pytanie,jak Ci się udało wygrać walke z wymianą zawiasów?ja się mecze z tym już jakiś czas i lipa śruby się kręcą a nie wychodzą i tak we wszystkich drzwiach ??
One maja bardzo krotki gwint. Musza sie wysunac kilka mm a potem mlotkiem je trzeba wybic
Ja nie podświetlałem podwozia, jeszcze na łeb nie upadłem (toć to nie szrotwagen), podświetliłem tylko wnętrze przy podłodze i to bardzo delikatnie, jest to na forum w dziale self made. Walka z śrubami przy zawiasach wygrana została za pomocą wybijaka mosiężnego i młota, potem toczenie śrub i rozwiercanie zawiasów. Długotrwałe i precyzyjne, ale powiodło się.
ja zakupiłem w ASO orginalne sworznie zawiasów cena niecałe 4 zł. gwintu mają jakieś 5mm . Czy jak wywale na siłe te stare to będe mógł użyć nowych??wydaje mi się ze będzie lipa
405ka bardzo ładna
Oświetlenia wnętrza gustowne i nie przesadzone Na prawdę fajny egzemplarz
One maja bardzo krotki gwint. Musza sie wysunac kilka mm a potem mlotkiem je trzeba wybic
Racja, ale u mnie gwint już był zerwany więc trzeba było zrobić nowy i większy, dlatego trzeba było dorobić nadwymiarową śrubę, do tego zastosowałem na końcu nakrętkę samo kontrującą się, mam jeszcze jedną taka dodatkową, jeśli ją znajdę w piwnicy do dodam fotkę.
piekna pyzia... umyta wyglancowana jak na jakis pokaz hehe... ake ogolnie pyzia super.. na zywo wyglada i tak lepiej a ja ze swojej strony dodam ze podziwiam wlasciciela za wkład pracy i wytrwałość bo tego nieda sie przeliczyć na zadne pieniązki a i dzieki temu pyzia jest naprawde ladna i oryginalna, powiedzialbym "nietuzinkowa i niebanalna" hehe gratulacje , pozdrawiam
Ale ladniutka Pyzia . Pieknie sie swieci, aluski swietnie leza na niej . Podoba mi sie grill , z jakiego Puga wziales emblemat? Az milo na taka Pyzie popatrzec, pogratulowac autka
Te aluski to Autec ?? Wydaje mi się że mam identyczne
Dorobiona śruba, tyle, że bez sześciokątnego łba :
Aluski faktycznie Autec,tyle, że lewki na kapsle się jeszcze robią.
W planach jeszcze ringi na zegary i zderzaki od miga, ale na razie brak czasu. Gdybym znalazł podkładkę pod zderzak to puściłbym te zderzaki od miga, z resztą nie wiem jeszcze....., nie jestem zdecydowany.
Krzys znaczek w grillu od 406 - zmodyfikowany - bo Młody kazał coby nie wystawało na zewnątrz
Cinek bo urosnę
Furex kapitalny widziany na żywo:D Fajny wkład pracy i wszystko zrobione ze smakiem.
a tu dam maly OT... Mlody...twoja pyzia tez niczego sobie , mi tam sie podoba ... alusy klasa... szkoda ze nie 15tki(chyba ze to sa 15tki to sory) ale reszta ... gitara.... i ten dzwiek silnika przez stozkowy filter... bezcenne.... teraz sam sie zastanawiam nad stozkiem u siebie ... a powiedz jeszcze czy na trasie stozek mocno daje sie we znaki?? ten dzwiek... czy wogle niezauwazalny
Ja Ci dam Młody kazał ja Ci dam!! Podpowiedział:p
Kazał i koniec - sie słucham
Pyzia jest na 15:) Tylko ze na oponie 195/50. Co do stozka to nic sie nie zmienilo w kulturze i głośnosci pracy silnika. Nawet powiem ze po zamontowaniu strumienicy(z musu) nic sie nie zmienilo:) WIadomo ze jesli dasz wiekszy stozek bedzie go bardziej słychac a ten co mam to polecam bo jest w dobrej cenie i nie buczy za mocno:D
ja zakupiłem w ASO orginalne sworznie zawiasów cena niecałe 4 zł. gwintu mają jakieś 5mm . Czy jak wywale na siłe te stare to będe mógł użyć nowych??wydaje mi się ze będzie lipa
Będziesz mógł.
W pyzi po liftingu materiał z którego wykonano zawias jest znacznie twardszy od sworznia, i to on najczęściej dostaje w tyłek. Wiem to z autopsji.
W moim miałem ok.6-7 mm. luzu na końcu drzwi po zamknięciu. Po wymianie jest
git Jak wkręcisz nowe to zobaczysz.
Pancho bardzo ładny wózeczek żeby mój tak ładnie wyglądał.
toż to poezja pikny pikny zadbany, świecacy, noo tylko pogratulowac pracy i wytrwałości i ten napis "pancho edition" oby puginka dobrze służyła
podziękował.
Takie coś mi się wczoraj stanęło
Pancho, chodzi co o to że licznik pokazuje same jedynki, czy o to że masz spalone podświetlenie?
Może chodzi o to ,że jechał 200 a wskazówa jest na zero
Po prostu na liczniku pojawił się taki oto przebieg (na pewno nie faktyczny) i uwieczniłem to fotką. A podświetlenie się zrobi przy okazji ringów