PamiÄtnik-M
Cześć.
Jak mocno dokręcić poduszkę? Czy ten okrągły metalowy element z którego wychodzi szpilka którą przykręcamy skrzynię do poduszki powinien stykać się z poduszką? Zauważyłem, że u mnie jest kilka cm niżej od poduszki...

Domyślam się, że to może być powodem "tłuczenia" się silnika przy ruszaniu.... Niestety gwint szpilki jest kiepski i bałem się mocniej dokręcić. Orientujecie się czy ta szpilka jest wymienialna?
raczej powinno przylegac do poduszki, u mnie tak było i jest, co do wymiany szpilki nie mam pojęcia ale skoro tam ją wsadzili to i wyjąc sie musi dać
Ta szpilka jest wkręcana w aluminiowy wspornik można ją wymienić tylko należy uważać na gwint we wsporniku, no i pozostaje kwestia dostania szpilki
jutro sprawdze bo moze mam ta szpilke.... tylko pojde do piwnicy...
A teraz kolejne pytanie... czy "bujający" się silnik przez tą szpilkę może mieć wpływ na oporne wchodzenie biegu? Gdy auto jest na luzie i stoi w miejscu wszystkie biegi wchodzą idealnie, gdy jadę z większą prędkością i gdy nawet długo będę trzymał sprzęgło 2 wchodzi z oporem natomiast 3,4,5 elegancko. Jak już ledwo się toczę 2 mogę wbić bez problemu...
Zastanawia mnie to jaki wpływ na zmianę biegu ma prędkość gdy sprzęgło jest wciśnięte .....
Czy obracające się półosie mogą "przesuwać" silnik?
Konrad, sprawdź czy masz dobrze skręconą skrzynię z silnikiem bo ja nie miałem i było podobnie
saqul, Skrzynia dobrze skręcona
Nikt nie wie?
może masz luzy na drążkach tzn wybierakach lubią sie wyrabiac ja miałem poduchę luźną i biegi troszkę ciężej wchodziły a szczególnie 1