ďťż

Pamiętnik-M

Wrzucone fele 15/6,5 dezent F, oponki 195/50. Lampy typu lexus i w nich żarówki LEDowskie, pomalowane zaciski i bebny, końcóweczka KN. W nie długim czasie kierunki na błotnikach przezroczyste i leflektory soczewkowe.

[ Dodano: Czw Mar 30, 2006 3:54 pm ]



Mało zrobione, a jaki efekt...
Dla mnie OK !!
zajebiaszczo gdyby był niższy byłoby jeszcze lepiej

chciałbym tylko zobaczyć fotki lamp po zmroku jak świecą


nie przepradam za czerwonymi pugami ale twój nawet robi wrazenie!!schludnie lecz ladnie!!
wyjab***w kosmos
naprawde super....
A dla mnie nie pasują zupełnie te lexusy. Pozatym ten wydech trochu nie pasuje. Ja bym obniżył i zostawił alusy. I powyciagał ze środka maskotki
Tak wygląda w nocy

[ Dodano: Czw Mar 30, 2006 6:57 pm ]
laaaaaaaadddddniiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeee
CUDO JESTEM W SZOKU
auto godne pozazdroszczenia
..
hepos, takie małe pytanko!!jakie masz wyposazenie i jak ci sie auto zbiera na benzynie??sorry ze odbiegam od tematu!!
---
Podoba mi sie, szkoda tylko że.....
---
a moze by tak klameczki na czerowny kolor, a z tyłu usunąć wszystkie napisy
Ale zobaczcie jak ładne felgi zmeniają samochód...
===

Ale zobaczcie jak ładne felgi zmeniają samochód...
fakt mi sie tłumik i lexy podobaja

Mam nadzieje, że do Borek dojedziesz nim :D obejrzy sie na zywo
felgi - tak
wydech - tak
lexusy - nie
jeszcze go zglebic i bedzie fajnie wygladal
moim zdaniem jednak lexusy:) Ocencie sami różnice.....
mi sie wszystko podoba i bede sie tego trzymał

mi sie wszystko podoba i bede sie tego trzymał

mi też
Wsilniku bez zmian 1,4 75KM. Generalnie silnik jest po kapitalce, wiec nie mam z nim problemow. Śmieszne golfy II 1,6 zostaja w tyle przy nim. Na razie zostaje taka koncepcja lecz dojda jeszcze kierunki przezroczyste i jak ustukam kase to leflektory soczewkowe zespolone z kierunkami:) Alusie wybierałem 2 miesiące i oponki:) Wszystko nówka alki są naprawde ładne i oponki Fuldy najnowszy model bieżnika(Progressio).Wszystko pięknie się prezentuje. A do Borek mam nadzieje ze jeszcze sporo pozmieniam:) W srodku chcialbym zegary z obrotomierzem i na to wrzucic ramki chromowane. Ale wszystko powolutku. Jak jakieś pytania to walcie....Pozdrawiam....

Jak jakieś pytania to walcie
czemu jeszcze nie masz ładnego avatara
nawet go pomniejszylem

moje ładniejsze
Ja sie dopiero ucze i jestem w tym lewy:) Troszke sie wgłębie w tajemnice profesionalistów i sie od was naucze:) Aha ramki pod tablice są chromowane i końcówka i listwy i lampy i to sie ładnie komponuje tak jakby w chromie:) Zostajemy przy lexach:)PS do Peugeotów przed liftingiem nie było lexów??:>
---
Ja mówie że nie ma:|to są tylko lampy dla modelu po liftingu bo te wczesniejsze mialy inne mocowania:) I jestem przekonany na 90% że do tych przed 92r nie ma lexów
---

reszta poza GL i 1.4 jest ok

he he ja mam a i tak nie mam szans z tym
Moze i gdzies sa, ale ja sie z nimi nie spotkalem widzialem tylko te po 92r. I one nie pasuja do starego. Ale czlowiek jest omylny:) Nie bede sie klocil:P
---
widze Młody, ze moja instrukcja zrobienia avatarka udała sie
ile 1,4 ma do setki, jestem ciekaw jak moj by sobie poradził...

[ Dodano: Czw Mar 30, 2006 11:28 pm ]
kogucik n arazie i tak nie masz szans (brak prawka)
Niechciał bym byc prorokiem ale po kapitalce jaka mi zrobili naprawde ladnie sie zbiera(mowimy oczywiscie o benzynie nie o gazie), pozatym tlumik mam od 1,9:) ciut obroty wieksze:) takze moze by mi sie udalo, ale nie koniecznie:) Na benzynie po obwodnicy jechalem najwiecej niecale 180:) Jakies 178km/h Takze trudno jest mi prorokowac:) Pozdro:) No 1,4 ma 114Nm tak dla przypomnienia..... PS KOGUCIK dziękuje za pomoc:)
Przyznam się- za lexusami nie przepadam ale poza tym spoko autko fele miodzio, niedługo foty mojego zapodam poooozdro
Jasne:) Spotkamy sie na PG i pogadamy:p Do zobaczenia:)

PS KOGUCIK dziękuje za pomoc:)
spoko
jest OK, tylko silnik przydalby sie od MIga

lexusy moga byc, ale najlepiej, jakby robili takie w ksztalcie oruginalu, tylko przezroczyste....
albo takie, jak ma 306 w ewolucji II....

a jak te ledy z trwaloscia? Mysle o wrzuceniu ledow w zwykle lampy... swieca mocniej od zwyklysz?
Nie poecam LEDów do zwykłych lamp. Przed wrzuceniem Lexów miałem LEDy na starych i to nie wyglądało Żarówka świeciła punktowo i to kijowo wyglądało. LEDy z samego założenia są do Lexów:) Pozdro....
Mi tez osobisice sie lexusy nie podobają!!fele mogły byc 16 ale tak tez spoko,wydech taki jak ja miałem miec wiec jest ok ale w sumie to orginal ,zwykły GL 1.4 ale powiem szczerze ze 180 to duze osiąniecie!! czekam na wiecej przeróbek

[ Dodano: Pią Mar 31, 2006 10:26 pm ]
ta jedna śruba to ma się rozumieć nakładka?

zwykły GL 1.4 ale powiem szczerze ze 180 to duze osiąniecie
Więc auto jest orginalnym Francuzem kupionym w polskim salonie. Silnik zrobiony i z orginalnym przebiegiem 166tys km-1992 rok-grudzien:) Jestem 2 właścicielem(powiedzmy 3 po ojcu). Silniczek naprawde żwawy, choc teraz dostal obciazenia w kołach i gorzej sie zbiera ale szybciej jedzie:) Co do 16-17 cali to juz dla mnie przesada. Szkoda zameczania samochodu( zawieszenia) ale jak kto woli. Ja lubie delikatne zmiany, bez jakiś wybujeń:| Zderzaki zostają i progow nie wstawiam:) Chce by zachował orginalność wyglądu Pozdrawiam....

[ Dodano: Pią Mar 31, 2006 11:14 pm ]

Zderzaki zostają i progow nie wstawiam:) Chce by zachował orginalność wyglądu
Jak uważasz
Co do lusterek to prędzej znajdziesz cale z SRI niż same nakładki.
no ja też myślałem o pokolorowaniu klamek i lusterek, na kolor nadwozia- zrobię to przy okazji malowania spoilerka a apropos felg- spokojnie 18" można dawać, sam wstawiłem 16" z oponami 215/40 i jest w cholerę miejsca i jeszcze trochę :P:P teraz sobie w brodę pluję że 18" nie kupiłem

aha, myślałem jeszcze nad zrobieniem ledowych tylnych lamp- nie powinienem mieć z tym zbyt dużo problemów, a takie by wyglądaly spasnie hehehehe
kamikdh, ale Młodemu nie chodzi czy wejdą czy nie ,tylko o to ze auto bedzie mulic i ze komfort spadnie!!mimo to jestem za 17" felami bo wydaje mi sie ze duzo nie zaszkodza SRI bo mocy ma wystarczająco ale tez jest pytanie jak z zawiecha bedzie!!??napisz jak ci sie jezdzi na 16"??
zależy od opon, ja mam niski profil, a tu już czuć dziury i to bardzo (kochane polskie drogi ) niższego profilu nie radzę zakładać, a mulić będzie jeśli będą dużo szersze, a jak są większe to licznik pokazuje że muli, wątpię żeby były większe problemy, chyba że masz dużo dziurawych tras do jazdy... to jest większy problem bo wtedy wiadomo że opona niskoprofilowa nie działa jak amortyzator i wszystko idzie na zawiechę.... no i takie opony mają wyższe ciśnienie niż normalne profil 60 czy 70 co też obniża komfort, za to zwiększa sztywność autka na zakrętach.

O psuciu się zawiechy na razie nie mam co gadać bo fele mam od paru dni założone, ale mam nadzieję, że nie będzie problemów, peugeoty mają raczej dobrą zawiechę, mój ojciec ma 406 przejechał 300 tys km i codzień jeździ w tą i z powrotem polnymi drogami kilka kilometrów i jedynie tylne zawiecho czasem padnie (wada 406) ja tamtędy nie jeżdżę bo masakrycznie czuć na tych felgach

W skrócie jeśli chcesz mieć wygodnie, to lepiej wysoki profil - 60/70 jeśli wolisz żeby się dobrze trymał i fajnie wyglądał to 50 i w dół
w sumie ja chce oponki załozyc o rozmiarach 205(215*)/45/16(17*)

[ Dodano: Sob Kwi 01, 2006 2:11 pm ]
Mlody,ladne fele,koncowka tez spoko,popieram przedmowcow i lexy nie pasuja do 405,no chyba ze srebrna by byla,ale ogolnie to ja bym takich nie zalozyl,z reszta moda na nie przemija. No i silniczek trochu maly.Ale najwazniejsze ze Tobie sie podoba .
Cieplin,jak masz rowne drogi u siebie w okolicy(w miare rowne )to zakladaj 17 ,a na to 205/40,cal roznicy miedzy 16 a 17 a jednak 17 juz wyglada duzo lepiej,tylko niewiadomo jak zniesie to zawieszenie . Ale w sumie ladna 16 tez bedzie dobra .

Mlody,ladne fele,koncowka tez spoko,popieram przedmowcow i lexy nie pasuja do 405,no chyba ze srebrna by byla,ale ogolnie to ja bym takich nie zalozyl,z reszta
No więc przyjął sie trend że lexusy świadczą o wozicielstwie i "dresiarstwie". Więc uważam że do czerwonego pasują bardziej lexusy. Mam tą przyjemność że pare osób widziało auto przed i po założeniu lamp. Wszyscy są zgodni że jednak lexus. Dopuki sie tej różnicy na żywo nie zobaczy to nie widać tego. Jak będe w Borkach przywioze stare lampy i pokaże jaka jest różnica!! A ogromna różnica jest w nocy. Na lexach 10x ładniej wygląda i do tego z LEDami. Także zapraszam do Borek i sie zobaczy:) Ale każdy ma swój gust:) Co do alusi to komfort spada i to wyraźnie przy założeniu 16 czy 17. Wiadomo że 405 nie ma jakiegoś super zawieszenia. Chociaż ja na 15 przy oponkach 195/50 nie narzekam bo miałem całą zawieche robioną (przód i tył) i jezdzi sie nice. A zakładanie tak dużych to jest zabójstwo dla samochodu i dla portwela:) Pozdrawiam....

[ Dodano: Sob Kwi 01, 2006 9:12 pm ]
hmm... do czerwonego w sumie pasują rzeczywiście, do srebrnego by zajebiście wyglądały, ale ja po prostu bym takich nie założył w moim autku robią efekt, wcale nie uważam ich za dresiarskie...

Na polskich drogach (czyt. ruinach dróg) niestety CZUĆ dziury, koleiny są bardzo nieprzyjemne na niskim profilu, ciężko to odczuwam, nawet nieduże, a 17" są o tyle lepsze że większe koło ciężej mieści się w dziurach- apropos że ładne 16" to ładniejsze niż średnie 16" przekonałem się- znajomy ma Forda probe... i fele 17"... klasyczna 5cio ramienna gwiazda, żadnego rantu ani nawet zagięcia... wyglądają delikatnie mówiąc nędznie... dobry efekt robią ładne 15"- felgi Młodego są wypaśne moim zdaniem!!! i też gdybym miał wybór tamte 17" albo 15" Młodego, nawet chwili zastanowienia- liczy się po prostu ich wykonanie
No prosze jak ładnie:D Jest tyle dodatków ile powinno byc 10 dla tej 405

[ Dodano: Sob Kwi 01, 2006 10:35 pm ]
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=94246042 takie felgi wydaje mi sie ze bedą wysmienicie pasowac do srebnej 405-tki!!a co wy myslicie??

[ Dodano: Sob Kwi 01, 2006 10:54 pm ]
galante, ale ja jakby mial 405ke to bym kupił takie jak ma MI16
Sympatyczne:) Ale cos rozstaw nie pasuje:) Polecam właśnie te dezent F co ja mam i jak dobrze poszukasz to dobra cene znajdziesz(dobra niemiecka felga) i polecam alessio F1, Sympatyczna felga ale niestety kosztuje
a i widzisz jest taka sprawa ze te fele co pokazałem moge miec za 450-500zł do tego dystanse około150-200zł i beda pasic!opony mam u miejscowego wulkanizatowa za 70zł od sztuki(40/205/17) wiec całosc wyniesie mnie najwiecej prawei 1000zł!!a te co zapodałem są nowe tylko tanie bo rozstaw inny jednej felgi co łatwo zmienic za pomoca dystansów!! a te fele co wymieniłes Młody po ile są??masz jakies linki?? zapodaj jak mozesz
http://www.felgi-opony.pl/ u tych ludzi brałem. Podchodzą do wszystkiego z profesionalizmem. Przesyłka w ciagu 2 dni. U nich brałem cały komplet!! Pozdrawiam....
Tez na 195/50 nie narzekam bo auto inaczej sie prowadzi,sprawia wrazenie bardziej klejacego sie do jezdni,a i komfort jest ok,troche sztywniej ale mi to odpowiada .
Te 17 ci Cieplin pokazal sa fajne,a jeszcze za taka cene to juz w ogole,tylko rozstaw nei pasuje . Do srebrnego beda fest pasowac bo zajebisty kolor jest . Nie boisz sie o lozyska przy dystansach i takich felach? bedzie sie hardcorowo jezdzic,zawiecha nei wiem ile wytrzyma,ale jaki lans hehe,jakbym mial kase to bym sie nie zastanawial,rodziny nei mam wiec komfort moze zejsc na dalszy plan .
mnie sie absolutnie nie podoba

pierwsze to kolor
dwa to tak jak by mu coś brakowało
trzy to jak by miał czegoś z duzo

ja osobiście pokusił bym sie jeszcze cos zmienić

tylko co sprawa do
krzys, własnie troche sie martwie o zawieche!!a mysle ze przez dystanse nc sie nie stanie gorzej przez fela!!ale sie w nich normalnie zakochałem i musze miec takie!!!!!jesli kupie je to zobacze jak sie na nich smiga a jesli bedzie nie za dobrze to opchne,mysle ze za taką cene nie bedzie problem

[ Dodano: Nie Kwi 02, 2006 12:20 pm ]
Moim zdaniem warty uwagi jeżeli ja kiedyś się zdecyduje na alumy to trochę większe niższy profil lepiej wygląda, ogólnie mi się podoba.
zależy jakie ET mają tamte fele, ja kupiłem fele ET 35 i musiałem dystanse 20mm kupić, ale tych zmieniających rozstaw osobiście bym NIE kupił, dla mnie to za bardzo osłabia, a koła należą do części z którymi nie ma żartów a jaka szerokość tych fel ??? ja mam 7J
No są ładne fele. Co do rozmiaru to bym sie kłócił czy takiego rozmiaru zakładać:) Ale wedle życzenia:) Chcoć myśle że max by pasowały 16'. Bedzie mulił przy takich kołach a po drugie zawiecha:/ Komfort spad i zawieszenie dostaje:( Ale widok będzie wspaniały:D Więc bedzie ciekawa kompozycja:) Ciekawe ciekawe.... A co do mojego kompletu to śmieszne pieniądze:) 318zł/fele 165zł za oponke:) Łącznie 1900zł i przysłali mi wyważone:) Więc tylko pomalowane zostały zaciski i bębny i założyć fele:) W zestawie miałem wentylki i śróby....
będzie mulił jeśli koła będą większej średnicy (sporo większej) (bardziej liczy się szerokość- 20mm szersze) tutaj napiszę średnica kół
Twoje koła mają (2,54x15+0,5x195x2) : 57,6 cm
moje koła mają (2,54x16+0,4x215x2): 57,84 cm

A tak poza tym to wiadomo że alusie są różnej wagi- po to się zakłada alufelgi, żeby była mniejsza masa kół (szybsza reakcja na dziury- mniej czuć w środku) a poza tym im mniejsza masa wirująca tym lepiej idzie też
No popatrz popatrz:) Ten sam wydział ale nie do końca kombinujesz:) Im większe koło tym większy opór:) Druga sprawa mowisz o roznicy miedzy alu a stalowka:) A my mowimy o srednicy koła:) A kolejna to taka ze jest roznica nie 2mm a wiecej w przypadku 205 oponki:) I jutro Ci to udowodnie:) Pozdro:D
wiem, z wagą mówiłem o różnicy między stalówką, a alu (chociaż alu też często są lżejsze i cięższe)

wielkość koła nie robi oporu szerokość opony robi opór :P:P:P
Hmmmm. Wiec mysle ze 15/195 nie jest rowne 16/205. A majac 7J nie wlozysz 195:) Takze szerokosc wiadomo ale to tez idzie z wielkoscia:)
Na pogorszenie osiagow najwiekszy wplyw ma szerokosc,ale i srednica samej felgi zmuli auto,jakby nie patrzec ciezej ruszyc takim 17 calowym kolem niz 14.
A czemu ma niby nie weksc 195 na 7cali,ja tak mam i jest git,nawet do auta teraz latalem coby fote zrobic. Auta wstydze sie pokazac bo brudne,wiec dam tylko fele .
No no:) Tylko zobacz jak opona lezy na tej feldze:) Naprawde rewelka:) w sumie takiej felgi nie bylo by mi szkoda wiec masz racje ze mozna zalozyc 195. Ale przy nowych majac 7J 195 bym sie przezegnal zanim byl zalozyl. Nie wydaje Ci sie ze felga dalej wystaje jak opona:) A co za tym idzie to po pierwsze opona moze bardzo ladnie zejsc z feli a po drugie w pierwszym momencie rysujesz felge a nie na opone trafi:) Pozdro.....
Wiec ja z kolei powiem,ze opona lezy dobrze,moze na zdjeciu nie widac tego ale nei jest naciagnieta. Zobacz np na niemiecki tuning,tam ludzie klada 175 na 7calowe fele,tam dopiero jest opona naciagnieta na fele,wiem,ze zaraz ktos powie ze nie jestesmy w niemczech,ze tam sa inne drogi itd. Kumpel nalozyl na 7,5 opone 205 i tez jest dobrze.
Druga sprawa,fele z takimi oponami kupilem i na takich smigam. Jezdzi sie dobrze,feli jeszcze nie przytarlem,chociaz o kraweznik szuralem kolem,opona z feli to nie zejdzie napewno. Co do estetyki feli mi sie podoba,nie mialem 2kpln na fele,ktorych do 1,4 bym nie dal.Pozdro
mi się osobiście nie podoba jak opona jest wyraźnie za wąska, podczas ostrzejszego skrętu opona się wygina, a powierzchnia boczna jest DUZO delikatniejsza i łatwiej ją przebić przetrrzeć itd, więcmoim zdaniem zakładanie za wąskich opon jest "nie za dobre"

"a w niemczech nie jesteśmy" tyle powiem, tu są dziury... niestety. Apropos kół też nie miałem 2k, całość wyszła mnie ponad 2x mniej(licząc 2 papcie, dystanse itd) i dlatego używek szukałem.

195 na 7J to nie jest przegięcie, bo na tylnych felgach mam 205 na 7J i one są akurat (czyli 195 nie robi dużej różnicy), ale 7,5 J to tylko 12,7 mm sszersza felga więc 205 na niej to jest to samo co 195 na 7J pozdro;):P
kamikdh, daj jakies fotki auta z felami!!ja chce własnie załozyc 17/45/205 i sie zastanawiam czy nie bedzie to za duza felga jak na polskie drogi!bo szerokosc opon to jeszcze w miare rozsądku!!szersze jak 205 nie bede zakładał i mnijeszych tez nie bo jak to bedzie wygladało!!a mysle duzo gorzej nie bedzie na 17' jak na 16" bo szerokosc opon kamilkadh ma taki sam!
No widzisz bo sie roznimy:) Dałem po pierwsze 1900:) Po drugie razem z nowymi oponami:) Po 3 jak mialbym kupywac komplet alusi za 800zl do tego prostowanie wywazanie i malowanie(czasami) i ew dystanse to wyszlo by ok 1100:) a ja dalem za fele 1250:) Takze mam nowe fele z gwarancja i jednak wole nowe:) Kolejna sprawa to ze napewno Ci na tych oponach nie przyciera felga:) Widac na rantach ze poprzecierane:) A pozatym szybciej tobie spadnie opona z felgi jak mi:) Nastepne to ze mam takie felgi na 1,4 swiadczy o tym ze jestem za pugiem 405, i bez roznicy czy mialby 1,6 czy 1,8 czy 2l to i tak bym zalozyl. A zalozylem je z prostej przyczyny ze cale auto mam po kapitalce(silnik,sprzegło,zawiecha układ hamulcowy,wydech itp):) Oprucz malowania:) Takze wolalbym zalozyc na 1,4 niz na zajezdzone 405 z silnikiem 1,9:) Rozumiesz mnie dlaczego akurat 1,4??:)

[ Dodano: Pon Kwi 03, 2006 11:23 pm ]
Zobacz,ze fela jest przytartya tylko w jednym miejscu,a to dlatego,ze kapciarz cos zle zrobil przy zdejmowaniu opony,nic bym z tym chyba nie wskoral,to tak juz zostalo . No i akurat ja nie musialem ani prostowac,ani malowac felg,widzialem je jak przyjechaly z neimiec jeszcze brudne itd i dlatego bralem bo byly w miare pewne.Oczywiscie tez bym wolal nowe fele,ale to sa juz leciwe auta,i ta kwota to spora czesc wartosci auta. Moze jakbym mial auto jak Twoje po generalce to by bylo inaczej.Poza tym to auto jest juz 8 rok u nas,i nie powiem ze sie o nie nie dba czy cos,bo jezdzi dobrze,wyglada i zachowuje sie lepiej niz wiele innych aut w podobnym wieku,ale juz zaczyna sie liczyc z groszem dokladajac do auta.Co nei zmienia faktu ze bardzo lubie te auta,i jakbym zmienial to bym pewnie kupil drugie 405(wtedy bym juz pewnie ladowal jakies 16 lub 17 o ile by fundusze pozwolily ).Co do spadania opony,to takie cos nie nastapi raczej,bo juz rozne harce przechodzil i wszystko z nimi jest w pozadku . 7cali na opone 195 jest w pozadku,mnostwo ludzi tak jezdzi a to o czyms tez swiadczy.Co do zajechanego 1.9 jesli chodzilo o moje auto to zostawie bez komentarza,nie wiesz jak jezdzi moje autko,ja nie wiem jak Twoje. Z restza widze ze wytworzyla sie lekko nerwowa atmosfera,wiec no offence .
A tak przy okazji,to ile wyniosl Cie remont silnika,nie myslales o swapie?Wiem ze po remoncie to wiesz co masz,ale czy nie korcilo cos mocniejszego?
Na początku chciałbym zaspokoić sytacje No wiec nie oplacalo sie zmieniac auta po takim remoncie. Co do silnika to za życia ojca stwierdził by było zrobione na glanc (ale był przeciwnikiem przerabiania auta:/) Ale podczas remontu i po zrobieniu wydechu przejechalem sie na hamownie z moim mechanikiem.Wydruki pokazały ze po wszystkich zmianach ma 80KM:) A wiec niezle wyszedł remont(PS wydech od 1,9 tez troszke dał, i jakieś tam manewry mojego speca). Auto na gazie rozpedza sie do 170 a na benzynie prawie 180 takze to wystarcza jak na 1,4. Spalanie w miescie gazu 9,5l na trasie 8l(benz miasto-8l trasa 6,5l)(Instalacja ma 1,5roku). Wiec jako autko miejskie i na trase sprawdza sie, moze nie ma takiego buta jakby sie chialo ale da sie tym jezdzic:) Wczesniej ojciec mial Audi 100(cygaro) 2,2l 146KM i to juz zdzierało asfalt ale spalanie było niewyobrażalne:| Więc jest koncepcja by jeździć 1,4 po kapitalce i mieć spokój i do tego pokazać że 405 to też EXTRA AUTO:) PS krzys mam nadzieje ze spotkamy sie w Borkach na zlocie?? Pozdro.....
Cieplin, fotki dałem w tamtym temacie o chwaleniu się maszynami (nojki foty wczoraj robione ) poza tym na ozarysie są,
Młody skąd Ci się wzięło 205+205x0.5 ???
Przecież 205 to szerokość opony a oznaczenie 40 (50) to jest procent wysokości.... naprawdę nie pomyliłem się w obliczeniach czyli różnica 5mm

Tez się zastanawiałem nad wymianą silnika na większy, ale zrezygnowałem- ten silnik jest w świetnym stanie, 8 zaworów daje mu nisko położony moment obrotowy, może nie jest cudo, ale za to pali te 8-9 litrów benzyny po mieście i to jak się depta mocniej na trasie podobnie jak Młodemu

[ Dodano: Sro Kwi 05, 2006 9:50 am ]
Nie wiem czy bede na zlocie .Teraz nie moge jeszcze nic powiedziec,ale z checia bym pojechal:). A co do silnika to co robiles u siebie Mlody?
No i to jest dobre pytanie co tam zrobił:| Całość była objęta tajemnicą:) Nie no naprawde nie wiem aż mi głupio, ale jeszcze nie wszedłem tyle w mechanike auta by sie wymadrzać:/ Ale nie omieszkam zapytać przy nastepnym spotkaniu:) Pozdro....
dobra ściema nie jest zła :D:D:D
Z czym ściema
zawsze się mówi "nie wiem, nie wiem" a kopa jakoś ma

[ Dodano: Wto Kwi 25, 2006 10:23 pm ]
Jestem fanem/właścicielem tygryska 405.
Wiem, że o gustach się nie dyskutuje, ale uważam, że lexy nie pasują do 405.
P405 charakteryzuje się ostrymi, prostymi liniami a tu nie wiadomo skad pojawiają się krągłości lamp ala lexus, moim zdanie ładniej wygądały by oryginale w łyszczącej folii w kolorze nadwozia. Lampy lexus moim zdanie wogóle powinny zostać w lexach .....
Alusy są fajne...
Ogólnie fajny wózek.
masz racje.nigdzie niema do tych starszych a szczególnie do kombi i dlatego jestem załamany bo ja tez takie świtełka chce

Jestem fanem/właścicielem tygryska 405.
Wiem, że o gustach się nie dyskutuje, ale uważam, że lexy nie pasują do 405.
P405 charakteryzuje się ostrymi, prostymi liniami a tu nie wiadomo skad pojawiają się krągłości lamp ala lexus, moim zdanie ładniej wygądały by oryginale w łyszczącej folii w kolorze nadwozia. Lampy lexus moim zdanie wogóle powinny zostać w lexach .....
Alusy są fajne...
Ogólnie fajny wózek.


Zgadzam sie i podpisuje sie pod tym obiema recoma i nogamy A samochodz poza swiatlami ladny.
a ja mam pytanie gdzie i za ile mozna kupic lexusy do wersji z przed 92r ?? i soczewkowe na przod ??? gdzie...i ...za ...ile....to mnie zawsze zastanawiało....
soczewy na przod na ebay'u,lexy pewnie tez,tylko na niemieckim ebay'u,przynajmniej ja tam widzialem
Lampy tył można kupić na allegro. ALe te po 93r. Co do tych przed to nie mam pojęcia bo nigdy takowych nie widzialem. Za swoje dalem 420zł. Co do soczewek to kolega ma racje ebay niemiecki. Jak sie interesowałem to soczewki staly cos ok 800zł(200 euro). Jeżeli mnie nie myliły oczy to widziałem 405 z soczewkami i lexami i wyglądała ślicznie!! Ale jak widac komplecik lamp 1200:D Pozdro....
Soczewki na przod to tak...te mi sie podobaja ;] A lexusy to fajnie wygladaja w lexusie ;]

Soczewki na przod to tak...te mi sie podobaja

widziałem wczoraj na ebay za 280 ojro
..
Jakby ktoś chciał lampy:
http://moto.allegro.pl/sh...?item=127397601
http://moto.allegro.pl/sh...?item=129512233
PS nie mam zadnego związku z ogłoszeniami. Pozdro....
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl