PamiÄtnik-M
Powiedzcie mi w czym jest problem?? Jak kupilem 405 to strzelał na gazie i na benie. Cos tak jak wystrzał i przyduszenie sie silnika. Wymienilem swiece Eyqema i kable Boscha po czym efekt zniknal w 100%. Wczoraj powtórka z rozrywki, znowu go dopadło. Co jest??
xxx
a na regulacji byles???
Nie bylem bo wczesniej chce kata wywalic i mu wstawic rurke wtedy pojade.
Ale dlaczego jakis czas bylo dobrze??
ja juz ci kiedys w innym poscie pisalem ze masz plastikowy kolektor i od tych strzalow mogl ci peknac kolektor albo zrobic sie jakas inna nieszczelnosc a wtedy strzaly to codziennosc a co ma regulacja do kata bo tego to niewiem? A zaworki antystrzalowe masz ? Moze ktorys nietrzyma
regulacja tu wiele nie pomoze jak ja zakladalem do swojego to zwyklej z mikserem nie chcieli mi zalozyc ze lubią strzelac te silniki plastikowym kolektorem, na allego są klapki za pare zlotych jedyne wyjscie
a wam powiem ze gowno prawda.... ja jezdzilem kolo 5 lat pugiem 1.8i z plastikowym kolektorem i nigdy.. powtarzam NIGDY nie bylo strzalu nawet delikatnego a wina strzalow lezy w 2 rzeczach.. zapłon... i zawory... i regulacja zapłonu tutaj moze zdzialac cuda...zły zapłon to strzeli w dolot lub w wydech i tu jest pies pogrzebany, a texty ze jak masz plasikowy kolektor to strzela .. to jest jakas bzdura rodem z Torunskiej rozglosni ..strzelic nawet moze w zwyklym tylko ze plasik zaraz moze sie rozleciec podczas gdy tradycyjny da rade... ale szczegol tkwi w zapłonie i juz... !!!!
[ Dodano: Pią Lut 08, 2008 4:20 pm ]
A zaworki antystrzalowe masz ? Moze ktorys nietrzyma No właśnie - mi mój gaziarz mówił, że zaworki antystrzałowe można sobie wsadzić do , bo one z czasem nie spełniają swojej funkcji.
xxx
Mi też mig strzelał . Pojechałem do speca od wtrysku i ustawił . tak że nie strzelał już nigdy ....
jam ma fabryczną instalacje gazową, zapłon odpowiednio przestwiony do LPG (na benzynce kijowo chodzi) ale przez prawie rok jak nim jeżdżę tylko raz mialem mały strzał
[ Dodano: Pią Lut 08, 2008 9:40 pm ]
u mnie nie ma ani jednego wynalazku w stylu tych klapek - fabryka nie przewidziala czegoś takiego w pugu To nie fabryka tylko kiepski wynalazek gaziarzy. Podobno skuteczność klapek jest dyskusyjna.
[quote="cinek58"]a wam powiem ze gowno prawda.... ja jezdzilem kolo 5 lat pugiem 1.8i z plastikowym kolektorem i nigdy.. powtarzam NIGDY nie bylo strzalu nawet delikatnego a wina strzalow lezy w 2 rzeczach.. zapłon... i zawory... i regulacja zapłonu tutaj moze zdzialac cuda...zły zapłon to strzeli w dolot lub w wydech i tu jest pies pogrzebany, a texty ze jak masz plasikowy kolektor to strzela .. to jest jakas bzdura rodem z Torunskiej rozglosni ..strzelic nawet moze w zwyklym tylko ze plastik zaraz moze sie rozleciec podczas gdy tradycyjny da rade... ale szczegol tkwi w zapłonie i juz... !!!!
oj kolego bzdury gadasz o ile zgodzę sie z tym że wina strzałow to mogą być kable świece nieszczelne zawory i zapłon też to nie zgodzę sie z tym że ma sobie chłopak zapłon wyregulować w pugu a czemu ???? bo sie nie da. sygnał na zapłon jest brany z czujnika na wale którego sie nie przestawia a zapłon jest bezrozdzielaczowy więc tam też niema czym kręcić.Nie wiem jaki tym miałeś 1.8 silnik że sie tam zapłonem kręciło a i nienapisałem że ma strzały bo ma plastikowy kolektor tylko napisałem że przez te strzały mógł się ten kolektor rozszczelnić a odnośnie zaworków anty strzałowych to fakt one nie zapobiegają strzałom tylko starają sie zniwelować efekty strzału i ich wada to taka ze mogą się po pewnym czasie niedomykac i będą zubażały mieszankę przez dopływ lewego powietrza a uboga mieszanka = strzał.Strzały mogą rownież wynikać poniekąd ze zbytniego oszczedzana znaczy skręcenia dawki gazu.Więc na moje jeżeli wymienione swiece i kable.To strzelac może przez zajechaną głowice i nietrzymające zawory ,lub żydowskie nastawy gazu,lub nieszczeloność w dolocie.Ja mając blosa też od święta miałem strzała ale zazwyczaj dlatego że korek nietrzymał szczelności w kolektorze.
A jakby co mam 2 głowice do 2 litrówki w sumie 2 silniki W jednym który brałem od krzycha było podobnież głowica po remoncie
No dobra wporzadku wszystko rozumiem. Tylko stawiam pytanie ponownie. Jak go kupilem to skubany strzelal. Wymiana swiec i przewodow pomogła i przez ponad tydzien ani jednego strzalu. Dodam ze strzaly zaczely sie po konkretnej ulewie. Wczoraj jeszcze doszlo bardzo glupie zjawisko ze przy ruszaniu z 1 biegu robi trrrrrr ale to nie zawory, i cos zasmierdzialo plastikiem. Dzis lookne tam bo tak jakby chodzil na 3 gary. Zaczyna mnie zaskakiwac to auto. W poniedzialek jade do mechaniora a we wtorek na przeglad i regulacje gazu.
a kto mowil ze krecilem zaplonem w 1.8i ?? nic nie krecilem nic nie regulowalem nie zmienialem swiec i przewodow ani kopolki... przez dobre 5 lat pzrebieg robilem duuuzy bo czasem nawet w 1 dzien 800-1000km i nigdy nic nie strzeliło ... a wina stzralow lezy w tych wlasnie zerzach... a zaplon da sie regulowac i niema w mooim slowniku slowa "NIE DA ..." jak ktos chce to wszystko sie da i na tym ten OT zakoncze
Mlody ... moze to nawet byc wina cewki....
xxx
No to Wam powiem ze dzis normalnie zgupialem. Sucho dzis bylo i wyjechalem autem. Co mnie zaskoczyło?? Zero strzałów!! Kuzwa ja pierdzielca dostane. ePiotr, mozesz miec racje co do tych kabli. Ale jak juz jestem w temacie to powiedzcie co moze byc ze auto robi takie trrrrrr jak w silnikach audi:| Wkurza mnie to bo sie dopiero zaczelo dziac. W poniedzialek jade do mechanika ale moze samemu uda mi sie cos zdzialac??
to masz już wine strzałów, pisałes ze Ci cewka padła, czyli ona było przyczyną
Heh. No teraz juz wiem. Droga impreza ale zycie:) Teraz juz wsio z elektryki zrobione i na regulacje gazu do gaziarza:)
nowa cewka bosch w intercars kosztuje 140pln a uzywke sprawna mozna kupic za 50pln np w kaliszu w motofrance(na allegro sprzedaja) cewka jest identyczna w 1.6 1.8 2.0 w cytrynach i peugeotach
nowa cewka bosch w intercars kosztuje 140pln a uzywke sprawna mozna kupic za 50pln np w kaliszu w motofrance(na allegro sprzedaja) cewka jest identyczna w 1.6 1.8 2.0 w cytrynach i peugeotach
U mnie w sklepie zaplaciłem 200zł, bo okazala sie ze to za 200 a nie za 250. A ze tyle kosztuje w intercarsie to ok. Ale jesli mam sklep pod domem to bede szukal w intercarsie i moze nie beda mieli to na zamowienie, a pozatym auto stalo na warsztacie wiec nie mialem czasu na poszukiwania...
Tak na przyszłość to intercars jest drogi jak cholera nawet po niby zniżce dla mechanika. Ja ich tylko używam do wyszukiwania części i zamawiam w innym sklepie. Ew. biorę coś z ich oferty 4MAX bo tylko to mają tanie.
A ile masz rabatu w InterCars?
nie wiem dokładnie ale coś około 20% - 30% choć mogę się mylić, i nie ja tylko znajomy mechanik.
nie wiem dokładnie ale coś około 20% - 30% choć mogę się mylić, i nie ja tylko znajomy mechanik.
Ja ma 40% i w sumie czesci w InterCars są tanie , na przykład chłodnica silnika do peugeota 406 to suma 493 zł a ja kupuję za 296 zł, klocki hamulcowe przód np. 85 zł ja mam za 50 zł,
więc tak naprawde w InterCars czesci nie sa drogie dla stałych klientów.
Heh co do strzałów...zobaczycie dzis rano na fotach w watku "blos" moj kolektor to Wam sie plakac zachce. Tak mi jakos te natywybuchy zalozyli ze mi odcieli gorna czesc kolektora, wkleili nową góre z tymi gwizdkami. I jak sobie jebło dobrze to mi ta gore odwalało, a gwidzki nie pomagały. Ale mam teraz spokoj, mam tube silikony tego czerwonego do 350 st C i jak mi mocniej walnie to mi tylko moze ten silikon wyrwac, a klejenie trwa jakies 15 h(z wyschnieciem)Fakt ze strzalało mi na przewodach janmoru-tylko bez pytan dlaczego je kupilem....polecili mi w sklepie bo podobno do gazu dobre, silikonowe!! . Teraz mam zalozone NGK za 170 pln + świece NGK i od 12 tys. km. spokój. Ani jednego strzału!
Hehe, 405 na pełnym wtrysku ma tendęcje do strzałów ( te na gaźniku lub na jednopunkcie tylko i wyłącznie z powodu świeć , kopułk,palec, cewka , zaworki). I nie ma mocnych, każdym na pełnej szprycy moge udowodnić ci ze strzeli. zabezpieczenie jedno sensowne to klapa anty wybuchowa na pokrywie od filtra a nie żadne gwizdki. Napewno bardzo ważne jest wysokie napięcie i zaworki i regulacja gazu + wyeliminowanie lewego powietrza. Spróbuj dodać gwałtownie gazu a jak bedzie opadać z obrotów(prawie niskie obroty) to znowu do dechy wciśnij i za 2 lub 3 razem strzeli a w szczególności przy ruszaniu mowa o 1.6 1.8 2.0 8V pełen wtrysk w innych to raczej nie. Kolektory w nich są krótkie, jeden odlew nie łączone, gróbe więc prędzej ci puche od filtra rozwali. w 1,9 przepływomierz. Polecam wtrysk gazu jak masz młodego w dobrym stanie i chcesz nim długo jeździc.
peugeot405, Mi jakoś nigdy nie strzelił, co bym nie robił - ani na zwykłym mixerze ani na blosie.
PS. mam 1.9 na pełnym wtrysku bez przepływomierza.
No ja mam teraz BLOSA:D i naprawde trzeba sie postarac zeby strzelił(mi sie nie udało) przez zły skład mieszanki.