Pamiętnik-M

Sytulacja wyglada tak ze dzisiaj przejechalem 70km i wentylator sie wlanczyl chlodnica nie byla w cale goraca na dole nawet letnia nie byla ale plyn chlodnicowy wydostawal sie z pod korka i jego temperatura byla znacznie wieksza !! Przypuszczam ze termostat?

[ Dodano: Pi± Mar 09, 2007 6:12 pm ]


Opisujesz typowe objawy padniêtej uszczelki pod g³owica.
Mo¿esz sprawdzic jeszcze na otwartym korku ch³odnicy jak uruchomisz silnik co sie dzieje , jak bêdzie b±blowanie to ewidentnie uszczelka.
jest bablowanie niestety;/;/


To masz ZONKA!!
A no mam ty tez dostales taki prezent juzerni25,
Ja to czasami dziennie ze dwie uszczelki robiê ale to nie zonk tylko zarobek.

Opisujesz typowe objawy padniêtej uszczelki pod g³owica. ³i
a pewnei jeszcze nierówno chodzi nie??
Uszczelka pod g³owic± pusza , spada ci¶nienie wody
a silnik spala p³yn ch³odz±cy albo wode zalezy naczym je¼dziæ
wiec na twoim miejscu zrobi³ bym to jak najszybciej
koszt nowej uszczelki (przynajmniej umnie to nieca³e 25 z³
a dok³!±dniej zap±³ci³em 24 ,65 u Ciebie moze byæ taniej
W³asnie ze obroty ok s±. Rono pracuje i nie czuc tego na jezdzie;/

[ Dodano: Pi± Mar 09, 2007 8:38 pm ]
Bo jeszcze nie ca³kiem padaczka ale ju¿ za chwilê bedzie ca³kowita bida.

Ja to czasami dziennie ze dwie uszczelki robiê
A tak na marginesie to jaki koszt wymiany
Koszt z materia³em czyli uszczelkami to suma od 180,00 do 350 z³ w zalezno¶ci od u¿ytego materia³u.
Razem z planowaniem? Czy planowanie na w³asn± rêkê muszê jeszcze zrobiæ?
Planowanie jak potrzebne to koszt oko³o 40 z³, ale w zasadzie rzadko potrzebne jest planowanie.

Opisujesz typowe objawy padniêtej uszczelki pod g³owica.
A nie zapowietrzenia uk³adu ch³odz±cego ?
Moze sie mylê ale podobne objawy s± przy nieszczelnym uk³adzie ch³odniczym

Moze sie mylê ale podobne objawy s± przy nieszczelnym uk³adzie ch³odniczym ale wtedy nie kopci na bia³o

Ja naprawdê wiem co pisze
Czeka³em na twoj± odpowiedz
Napisa³em tak bo mam podobny objaw i nie jestem do koñca pewny czy to uszczelka pod g³owic±
U mnie p³ynu ubywa ale wiem gdzie cieknie . Na bia³o nie dymi chyba ze zimny to przez chwile tak . Nie babelkuje . Ale raz na jaki¶ czas zamarza mi parownik i wtedy ch³odnica zimna a na wskazniku 90 st i wentylator chodzi . Jak odpowietrze doleje p³ynu to normalnie przez jaki¶ tydzieñ do dwóch nic sie nie dzieje . Powiedzcie mi Uszczelka pod g³owic± czy przez nieszczelny uk³ad zapowietrza sie .
Pozdr Rob
Dzisiaj bylem sie pytac u mechanika niestety bez sowjego auta ale powiedzial ze wdlug niego to nie uszczelka, powiedzal ze parownik powinien zamarzac i ze ogrzewania powinno nie byc mechanik sprawdzony cos wie o swiecie aut- ja tylko mowie co powiedzial nie widzac auta, stwierdzil to na podstawie moich opisow

Dzisiaj bylem sie pytac u mechanika niestety bez sowjego auta ale powiedzial ze wdlug niego to nie uszczelka
A co podziel sie z kolegami

U ciebie brak podstawowych objawów uszczelki , brak b±belków, nie wywala p³yny itp, podejrzewam , ze u ciebie to zapowietrzajacy siê uk³ad.
No zobacze uszczelnie uk³ad i pojezdze troche .....zobaczymy . Dzieki

Jak rozpierdzieli wê¿e po uszczelnieniu na bank uszczelka ...... zobzaczymy , zobaczymy

Dzisiaj bylem sie pytac u mechanika niestety bez sowjego auta ale powiedzial ze wdlug niego to nie uszczelka, powiedzal ze parownik powinien zamarzac i ze ogrzewania powinno nie byc mechanik sprawdzony cos wie o swiecie aut- ja tylko mowie co powiedzial nie widzac auta, stwierdzil to na podstawie moich opisow
Ja na podstwie przedstawionych przez Ciebie objawów ewidentnie moge powiedzieæ , ¿e jest to uszczelka, wywalanie p³ynu, b±blowanie, bia³y dym, zimna od do³u ch³odnica to niestety nawet dla ucznia szko³y samochodowej nic tylko typowe objkawy uswzcelki , no mo¿e jeszcze byc awaria g³owicy polegaj±ca na jej nieszczelnoi¶ci, a ogrzewanie moz e byæ na tym etapie jeszcze sprawne.

[ Dodano: Sob Mar 10, 2007 10:05 pm ]

U mnie p³ynu ubywa ale wiem gdzie cieknie . Na bia³o nie dymi chyba ze zimny to przez chwile tak . Nie babelkuje . Ale raz na jaki¶ czas zamarza mi parownik i wtedy ch³odnica zimna a na wskazniku 90 st i wentylator chodzi . Jak odpowietrze doleje p³ynu to normalnie przez jaki¶ tydzieñ do dwóch nic sie nie dzieje

Mój kumpel mia³ podobne objawy w 605 po prostu ubywa³o p³ynu i okaza³o siê ¿e parownik by³ pêkniêty i tamtêdy wci±ga³ p³yn . Po wymianie parownika wszystko
ej ale parownik zamarza jak p³yn nie dociera a jak dolewasz i trzymasz stan to nawet na rypnietej uszczelce nie bedzie zamarza³ , nie¿³y mechanik swoja droga
Arsen - dok³adnie tak jak piszesz.
Jutro mi wszystko powie:] jade z autem konflikt zostanie rozwiazany
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl