ďťż

Pamiętnik-M

Ja mam takie pytanko... Zmieniałem skrzynie bo stara mi sie połamała (satelita pękł i jak sie dostał w inne to też sie połamały ) i w tej co mam teraz coś niemoge z luzu jak długo jade wbić 3 biegu i niemoge zrobić redukcji z 4 na 3 bo zgrzyt jest ... Czy to wina synchronizatora?? Czy ciężko wyciągnąć skrzynie i wymienić ten synchronizator?? Z góry dziękuje za pomoc

[ Dodano: Czw Cze 07, 2007 2:11 pm ]


Ja mam to samo tylko, że drugi bieg nie wchodzi, przy rozpędzaniu sie jakoś wejdzie ze zgrzytem, ale już przy redukcji musze przygazować i kilka razy probować, bardzo denerwujące na skrzyżowaniach więc dołączam się do pytania kolegi - co może byc przyczyną ?
Docisk sprzegla na pewno sprawny ? moze wystarczy lekko linke sprzegla naciagnac ?
Opisane objawy wskazuja na niesprawne synchronizatory , ich wymiana to wyjęcie skrzynki i jej rozebranie , synchronizatory wymieniać w komplecie ze sprężynami bo inaczej po kilku dniach ponowna rozbiórka , robota w sumie ciężka i o wysokim stoipniu trudności / remont skrzynki/ jak ktoś juz tego nie robił nie polecam.


a koszt to około ile złotych ?
Pewnie taniej było by poszukać innej skrzyni biegów....
Więc właśnie... Jakie koszta są takiego remontu?? A zmiana oleju na taki o większej lepkości nic nieda??

[ Dodano: Czw Cze 07, 2007 7:40 pm ]

a koszt to około ile złotych ? synchronizatory i spreżyny nie są drogie ale do tego dochodzi olej , uszczelki , zawsze się jeszcze jakieś zęby znajdzie do wymiany oraz przesówki wiec ogólny koszt naorawy w zkładzie to suma 0d 350 do 1000 zł.
Lepiej kupic skrzynke uzywana i spokój.
A jak poznać czy dobra - na sucho wszystkie biegi musza wchodzić spokojnie, płynnie i bez żadnych ale to żadnych problemów.
Ponadto można skrzynke wiertarka napędzać od strony wałka sprzęgłowego i biegi zmieniac - musza wchodzic tak jak uprzednio napisałem.
Rozpięcie półosi to zaden problem , trochę chęci i siły i OK.
Linka sprzęgła była dociagana... aż pedał pod kierownicą miałem i nic to niedało
więc niewiem... czytałem że w 405 sie właśnie szybko wycierają synchronizatory najczęściej używanych biegów... Napiszcie ile może kosztować remont skrzyni z góry dzięki za pomoc I czy gdybym zmieniał skrzynie to czy moge założyć jakąś z 2,1 TDi (taki motor był w 406) z 6 biegami?? Albo jaką kolwiek z 6 biegami?? Ale najbardziej mi zależy żeby powiedzieć mi jaki jest ten koszt remontu...

[ Dodano: Czw Cze 07, 2007 7:57 pm ]

Napiszcie ile może kosztować remont skrzyni z góry dzięki za pomoc I czy gdybym zmieniał skrzynie to czy moge założyć jakąś z 2,1 TDi (taki motor był w 406) z 6 biegami?? Albo jaką kolwiek z 6 biegami?? Ale najbardziej mi zależy żeby powiedzieć mi jaki jest ten koszt remontu...
Wymieniałem w 1,4 ok miesiąca temu: Wiec skrzynia moze dla Ciebie byc od 1,6 i 1,9 nic innego nie wejdzie. Koszta to jakies 200zł za wymiane do tego olej zaleznie ale ok 80zł no i zimerringi ok 50zł. A koszt skrzyni zalezny za ile kupisz....Remontowac to raczej sie juz nie oplaca.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl