ďťż

Pamiętnik-M

Czy przy wymianie amortyzatora trzeba zabezpieczać sprężynę stalowymi linkami?
Da się to zrobić bez tego?
A jeżeli nie to skąd wziąć takie linki?
A wogóle może mógłby ktoś coś podpowiedzieć bo niedługo mam zamiar wymieniać amortyzatory.
Jakieś porady, triki...


Sam bez ściągacza tego nie zrobisz:/ a z treści Twojego posta wynika że będziesz to robił pierwszy raz,więc napisze że jest to dla Ciebie nawet niebezpieczne...
Robiłem kiedyś takie coś z kolegą, ale bez żadnych linek.
A ściągacz mam...
no to sciagacz wystarczy... linek nie trzeba... skercasz na maksa sciagaczem sprezyne --->ookrecasz nakretke ---->wyciagasz amor ---> wsadzasz nowy ---> przykrecasz nakretke i spuszczasz sciagacz... pamietaj jeszcze aby sprawdzic poduche amorka i lozysko


dołączę się do tematu:
Jaki numer kat. ma ta poduszka i łożysko (bo na Service Box tego nie widzę, sam przymierzam się do zmiany amorków)...?
Co mogę dodać to jeżeli będziesz całą kolumnę wyjmować może być problem z sworzniem jak nie był ruszany, zaopatrz sie w dobry ściągacz Ogólnie przy dobrym sciagaczu, kluczach i sciagaczy robota na max 2 h
Ściągacz do sworzni też mam.
Łożysko amortyzatora też chcę wymienić.
A poduszki amortyzatora to jest to samo co odboje, cyz to co jest pod lozyskiem
poduszka to ten element ktory jest przykrecany do kielicha w samochodzie... pod poduszka jest umieszczone lozysko...

dołączę się do tematu:
Jaki numer kat. ma ta poduszka i łożysko (bo na Service Box tego nie widzę, sam przymierzam się do zmiany amorków)...?


DELPHI TKM 33, SASCH 802209, to komplety z tym,że Delphi na dwa koła , samo łożysko to najlepiej SASIC SAS0355275.
Jak można poznać czy poduszka amortyzatora jest zużyta???
Czy jest rozwalona, popękana...???
Słyszałem, że łożysko amortyzatora powinno wymieniać się przy każdej wymianie amortyzatora, a poduszkę nie koniecznie.
Rozkręce w sobotę rano i zobacze jak ona wygląda, najwyżej kupię i też wymienię.
Z tego co wiem to poduszek są dwa rodzaje, przed i po liftingu.
Czyli przed 92 i po.
Ja mam 92r. ale po liftingu i trochę trzeba uważać z wszelkimi częściam, gdyby było już 93 to w sklepach wszystko było by jasne...
Rozwalona poduszka jest do rozpoznania , widać , ze jest albo popekana albo taka ,,rozlazła,,albo guma jest ,,sparszywiała,, w każdym razie po rozebraniu zaraz rozpoznasz a i jeszcze może być widac jak się zatrze łożysko kolumny taki czarny gumowy proszek, to też do wymiany.
Jak chodzi o rocznik to granica jest czerwiec i lipiec 1992 roku albo numery nadwozi i tak na przykład dla Febi Bilstein to jest to numer nadwozioa stary i nowy granica nr.8026775 a dla 4MAX to od numeru 7063612 jest zmiana.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl