ďťż

Pamiętnik-M

witam kupiłem Peugeota 405 1.6 92r i muszę wymienić półoś od strony pasażera i mam pytanie czy od innych peugeotów też podejdzie? jeśli tak to od jakich?


od 405 podejdzie wielu lecz nie wszystkich ale opisane to jest na forum dokładnie
U mojego ojca podeszła lewa półośka z Citroena ZX 1.9 mojego tzn mi się rozsypała kupiłem nowy zamiennik a jemu zaczeło coś klekotać to z mojej rozsypanej i swojej złożył jedną i działą do tej pory nie było nawet róznicy w długości oby skrzynia była taka sama i ma podejsc:) o
http://moto.allegro.pl/it..._1_6i_1_9i.html

Tu masz i po problemie


półośke już mam ale powiedzcie mi czy jest jakaś różnica między półośką w aucie bez ABS i z ABS? bo na allegro widziałem że sprzedają je osobno...
Nie ma żadnej różnicy,różnią się przeguby.Wersja z ABS posiada specjalną koronke,półosie są identyczne
Jest różnica w przegubie zewnętrznym / ma takie ząbki do czujnika / moze też byc trochę różna ilośc zebów.
ja sie dopisze do tematu bo nie chce zakładac nowego a jestem nowy. czy wymiana tej półośki tzn łożyska na podporze jest jakaś specjalnie trudna czy da rade samemu zrobić?? i co trzeba zrobić żeby sie tam dostać pozdrawiam
nie wiem czy wymienisz samo łożysko, u mnie było spawane, a wymiana nie jest taka trudna ale musisz mieć kogoś do pomocy

ja sie dopisze do tematu bo nie chce zakładac nowego a jestem nowy. czy wymiana tej półośki tzn łożyska na podporze jest jakaś specjalnie trudna czy da rade samemu zrobić?? i co trzeba zrobić żeby sie tam dostać pozdrawiam

Można samemu to zrobić, ale najlepiej mieć ściągacz do sworzni.
to znaczy ja bo wieszja mam pługa od tygodnia i jedyne co w nim robiłem to hamulce tył i tyle wiem o nim. mogłbyś mniejwięciej mi opisac jak wymienic to łożysko żeby nie marnować czasu i nie popsuc czegoś??
wyciągasz półośkę zbijasz łożysko na niej, zakładasz nowe i wkładasz półośkę to krótko.

A dłużej to:
1. kupujesz olej do skrzyni
2. kupujesz zimering do skrzyni
3. kupujesz łożysko
4. luzujesz koło
5. podnosisz auto
6. zdejmujesz koło
7. spuszczasz olej ze skrzyni
6. odkręcasz wszystko co trzyma półoś (piasta, drążek kier. itp)
7. luzujesz 2 śruby które trzymają łożysko podporowe - i przekręcasz je na bok by uwolnić łożysko
8. wyciągasz półoś - możesz puknąć je młotkiem by wylazło zaraz za łożyskiem podporowym.
9. zbijasz łożysko
10. zakładasz nowe
11. sprawdzasz czy wszystkie gumy są ok
12. wymieniasz zimering w skrzyni
13 składasz to do kupy

wyciągasz półośkę zbijasz łożysko na niej, zakładasz nowe i wkładasz półośkę to krótko.

A dłużej to:
1. kupujesz olej do skrzyni
2. kupujesz zimering do skrzyni
3. kupujesz łożysko
4. luzujesz koło
5. podnosisz auto
6. zdejmujesz koło
7. spuszczasz olej ze skrzyni
6. odkręcasz wszystko co trzyma półoś (piasta, drążek kier. itp)
7. luzujesz 2 śruby które trzymają łożysko podporowe - i przekręcasz je na bok by uwolnić łożysko
8. wyciągasz półoś - możesz puknąć je młotkiem by wylazło zaraz za łożyskiem podporowym.
9. zbijasz łożysko
10. zakładasz nowe
11. sprawdzasz czy wszystkie gumy są ok
12. wymieniasz zimering w skrzyni
13 składasz to do kupy


wsio super a pierścień oporowy łożyska podpory to co , gdzie? Cena pierścienia 45 zł, zakłądany na gorąco na wcisk



wsio super a pierścień oporowy łożyska podpory to co , gdzie? Cena pierścienia 45 zł, zakłądany na gorąco na wcisk

ło matko, a co to ten pierścień? jak robiłem swoją półoś to nic takiego nie widziałem i nie zakładałem, na tym rysunku który to nr.?
Na rysunku numer 2 nr.katalogowy 324808

Na rysunku numer 2 nr.katalogowy 324808

Erni, już nie pamiętam jak to zrobiłem, ale zmieniłem to łożysko bez ściągania tego elementu hehe
A co to nr. 5 na tym rysunku?
Ten dynks to pierscień dystansowy od strony kielicha półosi , teb dynks, potem łożysko i pierscien , na takiej to jest zasadzie jak łożysko półosi w Kredensie i Poldku.
A co do bagaznika to najlepiej i najprościej mata i żywica.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl