ďťż

Pamiętnik-M

Nowy dupowóz a właściwie poduszkowiec:
xantia 1,8 Combi rok 96, sprowadzona w 2004 .
W Polsce dwóch właścicieli (z jednej rodziny)
Auto posiada: ABS,1x poducha, wspomaganie, el. szyby x2 ,welurki, el. szyberdach z domykaniem po zgaszeniu silnika.




Elegancki A co tam pod machą?
1,8 podobno 107 PS ale tak dokładnie się nie znam ,
jest tu parę osób które będą wiedziały.
No ładne cacko ;] Naprawde piekny ;]


No ładny nowy nabytek:) 605 pusciłeś czy dalej masz?? I gdzie ja wyrwałes na giełdzie czy gdzies po nia jechales?? I ostatnie pytanie najwazniejsze:) Ile dales??:D
A i nie dodałeś ze jeździsz taniej i ekologiczniej:) Bo na pasztecie:)
605 zostaje i będzie czas się za niego porządnie zabrać.
Byłem po niego w miejscowości Ostrów Mazowiecka ,wypatrzyłem go na Naj auto.pl.

Tydzień wcześniej byłem w Chojnicach oglądać innego ale okazała się padaka.

A dałem za niego równe 3 tysie. OC opłacone do 08.2009 i przegląd też do tego okresu.

Parę pierdułek jest do zrobienia ale to szczegóły np: nie działa jedna szyba, lampka stopu
i takie tam.
Powiem Ci ze deal zrobiłeś zajeb***. Ale jak to mówi stare dobre przysłowie: jaro23 ma zawsze szczęście No to gratki i niech sie wozi!!
Super zawieszenie Chciał bym mieć takie A cena też fajna za autko.
fajne auto i niech sluzy dluugo... co do silnika to zaley od danych ale generalnie koło 101-107 KM ... ojciec ma takie cuś pod maską w pugu i powiem ze odpycha sie zajebiscie tylko ten plastikowy kolektor.... aa no i uwazaj zimą na zamarzającą odme oleju ... jesli jezdzisz na LPG lubi tam sie zbierać kaszka(zwlaszcza jak duzo jezdzisz na krotkich odcinkach) i jak zimą zamarznie to olej wywala tam gdzie ma najmniejszy opor... bagnet lub pokrywa zaworow.... jesli idzie pokrywą zaworów to lubi wywalić tyłem na kolektor wydechowy i wtedy moze troszke podymic no i zapch spalenizny tez jest zauwazalny ale nie znaczy to ze wszystkie tak mają .. ale ponoc to jest wada tego silnika wiec zimą lepiej nie dawaj mu w pałe na zimnym tylko spokojnie go rozgrzewaj
FAJNY
I w kombi - rzadki widok - przynajmniej na Łódzkich ulicach - a właśnie ta wersja Xanti najbardziej mi się podoba. I cena
Ładne ładne:)

Mam jedno pytanko...

Od czego ta wajcha przy ręcznym (ta ze strzałką)? Nią reguluje się wysokość zawieszenia?

PS: też chcę taki kalkulator przy popielniczce
Dokladnie ;] Od wysoksci zawieszenia. Dolny serwis - szosa - teren - gorny serwis ;] Tak sie w instrukcji nazywaja poszczegolne ustawienia
Bardzo fajny , teraz tylko zaopatrzyć się w zapasową pompę hydrauliczną i znaleźć dobry serwis do nabijania kul to są podstawowe wady tego auta pamiętaj że to ma hydroaktywne zawieszenie, poczytaj o tym troszkę na jakimś forum Citroena

Zastanawia mnie dlaczego reduktor gazu jest w poprzek do osi pojazdu to wbrew sztuce
A po grzyba zapasowa pompa? ;] Zeby pompe zajechac trzeba miec albo scieki zamiast LHM albo miec mega "szczescie". Predzej zapasowy dystrybutor hamulcowy albo rodzielacz. Z pompa nie ma problemow raczej.
Ostatnio nic innego nie robię tylko czytam forum cytrynki

Ale żeby nie było tak pięknie to mam chyba do robienia uszczelkę pod głowicą

A nad tym parownikiem też się zastanawiałem ale tak już mu założyli w Holand.
Niektóre parowniki są przystosowane do takiego montażu....
Pompa w Xantii jest źle dobrana do wydatku ciśnienia i najczęściej w tym samochodzie pada, powiem tak znam trzech co mają Xantię i każdy holował auto przez pompę bo się zesikała w serwisie niestety to potwierdzają
Przyczyna jest taka że pompa jest taka sama jak w XM-ie gdzie nie było hydroaktywnego zawieszenia (w XM hydroaktywne zawieszenie montowali pod koniec produkcji dopiero) a w Xantii od początku jest hydroaktiv i pompa nie daje rady może później to zmienili ale nie wiem od którego rocznika, dlatego odesłałem kolegę na forum cytrynki bo tam najlepiej będą wiedzieć
jaro23, jesli masz instalke holenderska to bajka!! Praktycznie tylko reanimowac parownik i jazda. Znam typa co miał 405 1,8 z lpg holenderskim. PALIŁO TYLE co PB w miesic etak 8-9l gazu. Praktycznie bezobsługowe!!
Powidzcie Mi jaki symbol ma ten silnik (npXU czy coś tam)
Jest to 1,8 bodajże 101 PS

vin VF7X12E00002E5774

Dzięki za pomoc
Linia produktów XANTIA
Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 07049 U7 2 0048
Data Początku Gwarancji 1990-01-01
Numer seryjny silnika 10 KJD6 2003620
Numer seryjny skrzyni biegów 20 CH90 7442407
OPB DIB8
Informacje ogólne
Rodzaj produktu POJAZD SPECJALNY
Znak handlowy/typ elementu CITROEN
Linia produktu XANTIA
Typ nadwozia KOMBI 5DRZW
Wykończenie POZIOM 2
Silnik WTRYSK XU7JP
Przeniesienie napędu SKRZYNIA MECHA 5
Typ tapicerki wewnętrznej WELUR LYNX "J4"
Kolor okładszin "FH"
Skrzynia biegów (charakterystyka) SKRZYNIA MECHA BE3
Monogram dodatkowy 1,8 I
Monogram dodatkowy, Inne BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO
Monogram MONOGRAM XANTIA
Charakterystyka pojazdu
Wykończenie POZIOM 2
Typ tapicerki wewnętrznej WELUR LYNX "J4"
Kolor okładszin "FH"
Skrzynia biegów (charakterystyka) SKRZYNIA MECHA BE3
Przekładnia kierownicza WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO
Zasilanie silnika
Silnik WTRYSK XU7JP
Zasilanie WTRYSK "PRIM"
Korek wlewu paliwa KOREK WLEWU PALIWA BEZ BLOKADY
Paliwo BENZYNA BEZOŁOWIOWA
Usuwanie zanieczyszczeń (silnik) UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 19-5 (SILNIK)
Filtr wstępny MONTAŻ BEZ FILTRA WST
Chłodzenie oleju BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ
Podgrzanie obiegu gazu obudowy BEZ PODGRZEWANIA OBIEGU GAZU
Odcięcie dopływu paliwa Z ODCINANIEM ZASILANIA PALIWEM
Przepis 70/200 (wycieki paliwa) Z ZAWOREM PRZECIWZWROTNYM
Odzysk oparów benzyny POCHŁ OPARÓW BENZ BEZ STER
Wariant skojarzony wtrysk SYSTEME INJECTION MAGNETI MARELLI
Skrzynia biegów, Napęd
Przeniesienie napędu SKRZYNIA MECHA 5
Skrzynia biegów (charakterystyka) SKRZYNIA MECHA BE3
Przekładnia przełożenie CP 19 X 79
Koło stylizowane KOŁO BLACHA STALOWA
Uszczelniacz od strony koła USZCZELKA OD STRONY KOŁA ŚRED 17,5
Uszczelniacz od strony mostu USZCZELKA OD STRONY MOSTU JB2A
Ogumienie (wymiary, typ) PNEU 185/65 R15 H NON RENFORCE
Koła zamontowane KOŁO 5 I ½ CALA
Koło (typ) MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL
Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce
ABS BEZ SYST ZAPOB POŚLIZ KÓŁ PRZY HAM
Stabilizator poprzeczny tylny DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 23
Przekładnia kierownicza WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO
Stabilizator przedni DRĄŻEK STAB. PRZEDNI O ŚREDN. 23 - 14,6
Układ antypoślizgowy (ASR) BEZ SYST ZAPOB POŚLIZGOWI KÓŁ
Łożysko hydrauliczne Z OGRANICZNIKIEM HYDRAULICZN.
Pompa hydrauliczna POMPA 6+2 + ANTYDEPRESYJNA
Komora zawieszenia tylnego KOMORA KULISTA ZAW.TYL. POPRAWION.E
Stabilizator aktywny BEZ AKTYWNEGO STAB. PRZECHYŁU
Komora zawieszenia przedniego DESMOPAN CHARGE TALC
Komora akumulacyjna KOMORA KUMULACYJNA DESMOPAN TALC
Przesuw mechanizmu kierowniczego PRZESUW MECHAN. KIEROWNICZ. 74,3
Zawieszenie aktywne BEZ ZAWIESZENIA HYDROAKTYW.
Nadwozie, Wyposażenie
Sygnał dźwiękowy KLAKSON DOSTROJONY
Korek wlewu paliwa KOREK WLEWU PALIWA BEZ BLOKADY
Tylny spojler MONTAŻ BEZ OWIEWKI TYL
Kołpak (styl) STYL BARCELONE 5 OTWORÓW 15-CAL.
Kierunkowskazy boczne MONTAŻ KIERUNKOWSKAZ BOCZ
Światło stop dodatkowe Z DODATKOWYM ŚWIATŁEM STOP
Dysza spryskiwacza szyb DYSZA SPRYSKIWACZA SZYBY NIE OGRZEWANA
Funkcja dodatkowa lusterka wstecznego zew. LUST. WSTECZ. BEZ INDEKS. PRZY COFANIU
Wyciszenie od strony silnika WYGŁUSZ. PRZEGR. CZOŁ. + POKR. SILN.
Światło ŚWIATŁO BIAŁE
Wycieraczka przednia WYCIER PRZE PRZERYW BEZ WSKAŹ POZ PŁYNU
Wycieraczka tylna WYCIERACZKA TYL
Wycieraczka reflektora BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW
Przepustnica przedniego pasa ZAŚLEPKA ZDERZAKA PRZED
Zderzaki MALOW. KOL.NADW. PAS STYKU SZARY
Tablica rejestracyjna BEZ TABLICY REJESTRACYJNEJ
Reflektor przeciwmgielny BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
Lusterko zewnętrzne kierowcy LUSTERKO ZEWN KIER BEZ OGRZE STER RĘCZNE
Lusterko zewnętrzne pasażera LUSTERKO ZEWN PAS STER RĘCZNIE
Koło zapasowe KOŁO BLACHA STALOWA + OPONA STAND
Osprzęt zewnętrzny AKCESOR. ZEWN. W 2 TONACJ.KOLOR.
Dach otwierany DACH SZTYWNY
Szyba (wygląd) PRZYCIEMNIONA
Wyposażenie wnętrza
Typ tapicerki wewnętrznej WELUR LYNX "J4"
Alarm antywłamaniowy BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO
Zagłówek tylny ZAGŁÓWEK TYLNY ODCHYLANY
Zagłówek przedni ZAGÓWEK PRZED ODCHYLANY
Siedzenie tylne KANAPA DZIELONA SKŁADANA
Podłokietnik siedzenia tylnego Z PODŁOKIETNIKIEM TYL
Radio telefon BEZ INSTALACJI DO MONTAŻU TELEFONU
Zasłona bagażnika Z POKRYWĄ PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ
Pas bezpieczeństwa tylny PAS BEZP. TLN. NAWIJ. + BRZUSZNY NAWIJ.
Pas bezpieczeństwa przedni PAS PIROTECH BEZ ALARMU
Klimat (temp. zewnętrzna) KRAJE O UMIARKOWANYM KLIMACIE
Stopniowanie biegów PODZIAŁKA W KM/H
Opakowanie radia ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZ/TYL TWEETER
Strona kierownicy (Stanowisko kierowcy) KIEROWNICA PO LEWEJ
Sterowanie zdalne MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA
Wyposażenie tablicy rozdzielczej DESKA ROZDZIELCZA BEZ DEKOR DREWN
Światła wew. różne LAMPKA PUNKTOWA
Okładzina drzwi PŁYTA DRZWI BEZ WYKOŃCZ. DREWN.
Licznik obrotów (gniazdo informatyczne) OBROTOMIERZ INFO MODUŁ ELEKTRO
Głośnik BEZ GŁOŚNIKÓW
Sterowanie autoradia BEZ ZDALNEGO STER RADIEM
Wygłuszenie wnętrza nadwozia WYGŁUSZ. 5KG/M2
Izolacja (zasłony, boczne osłony p-słoneczne, szyberdach) BEZ IZOLAC. (ZASŁONA,ŻALUZ.,DACH)
Nadstawka siedzenia przedniego pasażera BEZ PODWYŻSZENIA PO STRONIE PASAŻERA
Sterowanie siedzenia przedniego kierowcy STER RĘCZNE FOTELEM PRZED KIEROWCY
Sterowanie siedziska przedniego pasażera STER RĘCZNE FOTELEM PRZED PASAŻERA
Regulacja siedziska przedniego kierowcy REGULACJA KSZTAŁTU FOTELA KIER
Regulacja siedziska przedniego pasażera BEZ REGULACJI LĘDŹWIOWEJ PASAŻERA
Elementy okładzin wewnętrznych TAPICER. TYLKO WŁÓKNINA + PLIP
Podłokietnik siedziska przedniego MONTAŻ BEZ PODŁOKIETNIKA PRZED
Odtwarzacz płyt kompaktowych BEZ INSTALACJI DO MONT ODTWARZACZA CD
Podnośnik szyby tylnej PODNOŚ SZYBY TYL STER RĘCZNE
Podnośnik szyby przedniej kierowcy PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER SEKWENC
Podnośnik szyby przedniej pasażera PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER EL
Lusterko podręczne pasażera KIER. Z ZASŁONĄ+PAS. Z ZASŁ. BEZ OŚWIETL.
Wskaźnik oleju WSKAŹNIK KONTROLKA POZ OLEJU
Montaż zagłówka tylnego MONTAŻ 2 ZAGŁÓWKÓW TYL
Mata grzejna FOTEL BEZ PODGRZEWANIA
Poduszka powietrzna pasażera BEZ PODUSZKI POW PAS
Kod stacyjki (działanie) STACYJKA ZAKODOWANA STANDARD
Odbiornik radiowy BEZ RADIA SAMOCHODOWEGO
Chłodzenie klimatyzacji BEZ MROŻENIA
Regulator szybkości BEZ REGULACJI PRĘDKOŚCI
Nadstawka siedzenia przedniego (kierowcy) PODWYŻSZ SIEDZ KIEROWCY REG RÓWNOLEGŁA
Regulacja klimatyzacja/temperatura BEZ REGULACJI KLIMAT / TEMPERATURY
Schowki (inne) SCHOWEK DLN. DRZWI PRZ. I TLN.
Poduszka powietrzna kierowcy PODUSZKA POW KIEROWCY
Schowek, przestrzeń ładunkowa BEZ SIATKI W BAGAŻNIKU
Dywanik tylny WYKŁADZINA TYL TUFTOWA F112
Dywanik WYKŁADZINA TUFTOWA F112
Wyłącznik czasowy oświetlenia WYŁĄCZNIKA CZASOWY REGULOWANY
Wskaźnik temperatury zew. (stopnie) BEZ WSKAŹNIKA TEMPERATURY ZEWN
Stacyjka STACYJKA ZAKODOWANA
Wskaźnik temperatury pł. chłodz. silnika WSKAŹN TEMP WODY+CZERW KONTROLKA
Sterowanie ryglowaniem ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA
Kierownica KIEROWNICA PIANKA 4-RAMIENNA PODUSZK. POW.
Elektryczność
Alternator ALTERNATOR KLASA 8
Sygnał dźwiękowy KLAKSON DOSTROJONY
Akumulator AKUMULATOR L1 250
Sterowanie zdalne MONTAŻ NAD ZDALNEGO STEROWANIA
Rozrusznik ROZRUSZNIK KLASA 3
Oświetlenie specjalne BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL
Światła wew. różne LAMPKA PUNKTOWA
Kierunkowskazy boczne MONTAŻ KIERUNKOWSKAZ BOCZ
Światło stop dodatkowe Z DODATKOWYM ŚWIATŁEM STOP
Funkcja dodatkowa lusterka wstecznego zew. LUST. WSTECZ. BEZ INDEKS. PRZY COFANIU
Światło ŚWIATŁO BIAŁE
Reflektor przeciwmgielny BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
Marki wyposażenia
Wariant skojarzony wtrysk SYSTEME INJECTION MAGNETI MARELLI
Inne
Podstawa koncepcyjna (F) FRANCJA
Kryterium zmienności, klienci, koncepcja STANDARD
Atmosfera ATMOSFERA NORMALNA
Strona kierownicy (Stanowisko kierowcy) KIEROWNICA PO LEWEJ
Od strony jezdni RUCH PRAWOSTRONNY
Zderzenia boczne DRZWI WZMOCNIONE
Toczenie się SZEROKIEJ DROGI
Osprzęt zewnętrzny AKCESOR. ZEWN. W 2 TONACJ.KOLOR.
Trójkąt ostrzegawczy TRÓJKĄT SYGNALIZACYJNY
Zmiany mocy (fiskalnej) BEZ MOŻLIW ZMIANY MOCY DO WYLICZ PODATKU
No niezły referat
Jakieś pytania
teraz to już wiem wszystko

Ale nie ma koloru kołeczków od tapicerki

w XM-ie gdzie nie było hydroaktywnego zawieszenia
BZDURRRRRA!!!Bzdura!Bzdura!Bzduuurrraaa!!! W XMie Hydractive (a nie Hydroactive, bo takie cos nie istnieje) montowali od poczatku produkcji i tylko "najbiedniejsze" wersje nie mialy takiego zawieszenia w standarcie. Co ciekawe pompy z Xantii sa takie same jak w "nowszych (od ok.1996-konca produkcji)" XMach, ktore bardzo czesto sa zakladane do "starszych" jako te z lepsza wydajnoscia, w celu eliminacji rozdzielacza z ukladu (samochod dluzej wstaje, bo obwod odpowiedzialny za zawieszenie faktycznie ma mniejsza wydajnosc, ale nie na tyle by sprawiac klopoty, a i tak pozbycie sie mocno awaryjengo rozdzielacza jest wazniejsze niz szybkie podnoszenie). Znam z 15 osob z Xantia i jeszcze zaden nie narzekal na pompe.
W "starszych" XMach (rowniez tych posiadajacych hydractive) byly montowane pompy wprost z BXa (ze zmienionym kolem pasowym). HA ogolnie nie powoduje prawie zadnej roznicy wydatku - przy samym odpalaniu i pierwszym otwarciu cewek jest minimalna roznica, potem niezauwazalna.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl