ďťż

Pamiętnik-M

jak czesto zmieniacie filtr powietrza - ja samochod mam 22 miesiace i jutro musze juz kupic 5ty filtr powietrza - kumpel w sklepie sie dziwi ze tak czesto mi sie syfi ...

Pawel


w teorii taki filtr powinien wystarczać na 20 kkm
ja zmieniam raz w roku(albo co 10 tys km) przy okazji wymiany oleju i filtra oleju

ja samochod mam 22 miesiace i jutro musze juz kupic 5ty filtr powietrza
to w jakich warynkach ty jezdzisz?
Ja wymieniam raz w roku.


nosz kurde - wlasnie wydaje mi sie, ze za czesto - jezdze po asfaltach jak kazdy

o zesz - w manualu jest napisane, ze wymiana co 40kkm

musze miec cos nawalone

Pawel
A czym ci sie ten filtr syfi?? Owady, piasek no nie wiem ale dziwne to dla mnie
syfi sie jakims pylem czarnym - ogolnie wyglada jak normalnie uzytkowany szary sie robi
wlasnie to jest dziwne - to wyglada jak by to bylo normalne zuzycie, ale za szybko jak dla mnie

Pawel

nosz kurde - wlasnie wydaje mi sie, ze za czesto - jezdze po asfaltach jak kazdy

o zesz - w manualu jest napisane, ze wymiana co 40kkm


No własnie a ja mam pytanko"Na podstawie czego oceniasz potrzebę wymiany filtra"
no chyba że jesteś czyścioszkiem do przesady
zaczne tak - na myjni bylem ostatnio na wiosne - wiec teza czyscioszka odpada.

1. bujaja sie obroty na LPG
2. Pojawia sie dziura (szarpanie) przy 2000obr/min na LPG i na benzynie
3. ciezej odpala

4. po rozszczelnieniu obudowy filtra - wszystko wraca do normy

Pawel

zaczne tak - na myjni bylem ostatnio na wiosne - wiec teza czyscioszka odpada.

1. bujaja sie obroty na LPG
2. Pojawia sie dziura (szarpanie) przy 2000obr/min na LPG i na benzynie
3. ciezej odpala

4. po rozszczelnieniu obudowy filtra - wszystko wraca do normy

Pawel

rure do filtra masz standardowo czy jej nie masz wogole ?? bo przy lpg ja sciagajai top jest blad poniewarz najbvardziej sie kurzy syfi dymi od spali tez podczas jazdy w komorze silnika i on na lpg wsysa to wszystko do srodka (orginalne rury wyciagaja przy lpg bo dostaja za duzo powietrza) i konczy sie to zasyfionym filtrem u mnie tez tak bylo tylko ze go mylem a ne wymienialem na nowy ale w konczu wziolem zwykla srebrna rure alu taka gietka i przeprowadzilem z filtra do przodu w okolice chlodnicy tyle ze rorke zagilolem troche na koncu zeby nie dostawal za duzo powietrza no i problem z filtrem znikl pozdro
No włśnie mi trochę go muli przy 3-4 tys obr a póżniej ogień jest .
slepy88 myślisz że powinienem przytkać trochę rurę od powietrza.
Narazie mam standartowo
powiem ci tak wypieprz ta rure calkiem i zobaczysz efekt auto dostanie takiego kopa ze poczujesz tylnia kanape na zadku potem jak juz mu sie poprawi a napewno mu sie poprawi jedz do gazownikow i neiech na kompie go przeregoloja bo bedzie mial terz inne spalania bedzie palil wiecej wiec regulacja a dopiero potem przeprowadz nowa rure i ja przypieprz w okolicy chlodnicy i ja usrtaw bokiem do chlodnicy albo przodem ale wtedy aj splaszcz zeby nie lapal tego powietrza za wiele i to tyle

[ Dodano: Sob Lip 22, 2006 4:13 pm ]
Dzięki zobacze jak to wyjdzie
..
slepy88 - mi gaz chodzi dobrze. ta rurke ktora oryginalnie bierze powietrze z nad (znad ?) chlodnicy mialem sciagnieta i przypchana gabka - tak ze dostawal powietrza ile powinien. natomiast jak zmienialem filtr to znalazlem to 'cos' - myslalem, ze to fabrycznie bylo, ale po jakosci wykonania mam duze watpliwosci.

Macie takie 'cos' u siebie ?

Pawel
u mnie tego nie ma i raczej u nikogo nie znajdziesz
No u mnie tez nie ma..
Pewnie poprzedni własciciel nawiercił
..
jak nie fabryczna to juz jej nie ma - zakleilem - zobaczymy czy teraz filtr wytrzyma dluzej

dzieki wszystkim za informacje

Pawel
Jeśli chodzi o filtr to ja od czasu do czasu go wyciągam i czyszcze sprężonym powietrzem
powiem tak tej dziury nie ma prawa byc i juz jesli to zrobili gazownicy to jakies spece o dupe rozbic ... u mnie tak jak pisalem wczesniej....i jesli ktos tak ma to radze przeobic wedle moich wskazowek bo bedzie ok
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl