PamiÄtnik-M
Witam mam do sprzedania dwa nowe sworznie wahacza do peugeota 405 , gwint M14x1,5 czyli ten większy. Cena za 2szt. 35zł
dodi222@wp.pl lub 691071935 lub PW
ponawiam
dodi222, szkoda że nie miesiąc temu... bo bym kupił
do twojego nie pasują
A są różne gwinty?
Tak, sa 12 i 14
tak jak pisze Jakkow są dwa różne gwinty 12 i 14 ja mam te większe do sprzedania
A czy wiecie że są też różne gwinty w piaście z tego co pamiętam to jest 37-38 mm i 40mm
no właśnie to są te większe sworznie, i w katalogach np do rocznika 92 są oba typy sworzni, kupiłem te i okazało sie że są za duże i nie wejdą w piaste, musiałem kupić te mniejsze...
No nie dokładnie bo te mniejsze też są na śrubę 12 i 14mm, musisz podać dokładnie wymiary obu gwintów, a swoją drogą jeśli kupiłeś niewłaściwe to dlaczego w sklepie po prostu nie wymieniłeś na te właściwe
kupilem je razem z przegubem w sklepie internetowym, a za wymiane wziolem sie jakis miesiac po zakupie i na dodatek wyrzucilem paragon i lipa ze zwrotu. z przegubem tez nie wypal bo okazalo sie ze poloski mam chyba z modelu 1.9 przed liftem, troche kasy w bloto poszlo
No nie dokładnie, te mniejsze są z gwintem M12 i mniejszym gwintem w zwrotnicy, a te większe mają gwint M14 i większy gwint w zwrotnicy. Są tylko 2 rodzaje i nie zależą od rocznika a od numeru podwozia.
woda1010 jesteś w błędzie, nie pisał bym wyżej jakbym nie wiedział
Sam miałem ten problem co dodi222 i się okazało że mam w piaście ten mniejszy gwint a śruba sworznia 14mm i wyobraź sobie że takie w sklepie kupiłem
Zapytaj w sklepie
Mam pod sobą serwis Peugeota to wiem, widocznie miałeś wymieniany wahacz albo zwrotnicę, są tylko 2 rodzaje.
Przynajmniej w 405, chyba że ci dobrali z innego.
Trochę to tez nie tak bo w zasadzie sworzni zwrotnicy jest aż trzy rodzaje, jeden to 364021 do serii 71358279 , drugi to 364034 od serii 71358280, a trzeci do wersji podwyższonej to 364071.
A jezeli chodzi o gwint na półosi to w 405 zawsze był jeden czyli 24 jedynie jak ktos kombinował z innych aut to może być 20 ale w 405 był jeden. Były rózne nakrętki .
Jakkow nie chodzi o gwint na przegubie ale o wielowpust w przegubie od strony półosi, oryginalnie w silnikach na półosi (od strony przegubu) jest jak dobrze pamiętam 35 zębów a u mnie 23