ďťż

Pamiętnik-M

Może to nie problem ale chcialbym sie Was poradzić jak mechaników bądź jako osób które znają dobrze 405. Chce wymienić sworzeń wahacza i jest problem z doborem sworznia wg vin powinny być sworznie małe czyli M12 natomiast u siebie mam założone sworznie duże czyli M14 i co teraz zrobic Czy kupić sworznie zgodne z numer VIN czy jednak założyć takie jak powinny być . Wydaje mi się aby zostawić te wieksze z powodu że w moim VIN jest niesamowicie namieszane . Co możecie mi doradzić bo głupieje a jeszcze tak nie poznałem puga żeby wiedzieć co w tym wypadku będzie lepsze


artysta ani mechanikiem nie jestem, ale nie bedzie przez to luzów??
Młody, właśnie dlatego sie zastanawiam a nigdy jeszcze tego nie przerabiałem. W tych samochodach gdzie robiłem sworznie były tylko dedykowane nie było zadnej opcji i dlatego nie mam pojęcia co zrobić. Wg mnie założył bym te wieksze ale chce jeszcze poznać opinie ludzi którzy znają te samochody.
Shaggy, mniejszego niż masz i tak nie założysz ,mniejszego nie wkręcisz w wahacz


a jakie wymiary ma otwor w wahaczu..?
Od tego trzeba by zaczac i do tego dobrac wymiar sworznia.
No jak na moje skoro jest M14 a dasz M12 to jak na moje jest luz wiec jak na moje to nie to. Wiec M14 tylko wchodzi w gre. A moze ktos przerabiał...
kapuchy, wlasnie w tym problem bo załatwiam części wcześniej i jade na wioske do znajmego robić. Che zmienic amortyzatory i sworznie bo lekko puka a tam nie ma sklepu. Nie mam możliwości robienia tego w Szczecinie. A skoro są 2 rozmiary wiec sprawdziłem jaką mam nakrętke na nich i wyszło na 22 klucz czyli ten większy M14 bo M12 ma nakrętke 19
mogly byc dwie opcje - albo ktos wymienil wahacze, albo w oryginalnych wahaczach wyrajdalo otwory w wahaczu i ktos przefrezowal pod wiekszy wymiar. Jezeli sa 14 to tylko 14 do wymiany. Mniejszych nie dociagniesz tak zeby trzymaly, bo sie zacznie przegub zapierac o wahacz.
Wahacze jak robiłem tuleje wyglądały na orgnialne tz. nikt się nie bawiła i jakies frezowanie czy coś
Ale pierwsze słyszę żeby różniły się na stożku

Różnica jest w wersji przed i po fl w średnicy gwintów wkręcanych w zwrotnicę.
Po fl są grubsze ale np. w moim starym SRI były jeszcze z mniejszym.
nooo, tak tez moze byc .
Jutro sprawdze w Laserze jak jest, czy sie roznily.
to napewno bo sam miałem z tym problem. Kupiłem grupsze bo takie niby są w autach po fl. ale nie uwzględniłem tego że auto jest z przełomu przed i po faceliftingu i ma wiele części takich, które były w przeliftingowych.
Póżniej leciałem do FOTA wymieniać na te cieńsze.
sowa77 u mnie samochód z konca produkcji czyli 1995 i takie rzeczy
Shaggy ,sprawa jest bardzo prosta, masz dwie możliwości:
numer części w/g katalogu OPTIMAL :
G3-066 -stożek 14.3, gwint otworu zwrotnicy M38x1,5
G3-070 -stożek 15.80 ,gwint otworu zwrotnicy M40x1,5
Nie kupuj wcześniej tych sworzni niż 2 dni przed robotą,tylko weź ze sklepu oba i powierdz, że jeden dzień po robocie oddasz tego co się nie przydał.
Ja tak robię z co drugą częścią, którą sprzedaję ponieważ większość samochodów jest niewiadomego pochodzenia i do tego jeszcze samochody sprowadzone np z francji są inne od sprowadzonych np ze szwecji-a niby to samo auto Czasami klient się dowiaduje ,że ma silnik o innej pojemności niż w dowodzie
Dzieki Irek za sugestje Też to jest jakieś wyjście
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl