PamiÄtnik-M
Kto wie jaką średnicę maja rurki w oklicy tlumika środkowego, bo chcę sobie wstawic cos takiego
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=71918047
Pozdrawiam
chyba 50, ale nie dam sobie głowy uciąć za to
a co do tej przelotki to dobrze pomyśl zanim założysz, bo po pierwszej trasie będziesz szukał sposobu wygłuszenia wnętrza
"TŁUMIK JEST PRZELOTOWY A DODATKOWO WYCISZA LEKKO PRACE SILNIKA"
- no w jakims sensie wygłusza... silnika nie słyszysz, radia tez nie słyszysz
:hahaha: ja bym sobie darował
najlepszy jest efekt wizualny, chcesz popatrzeć wjedż na kanał i oglądaj lub się połóż pod samochód
to nic nie da, a pogorszy. Zamontujesz, przekonasz sie.
Prawda jest taka, ze fabryczny wydech jest dobrany optymalnie, a wyliczenie niefabrycznego jest naprawde trudne. A jesli tlumik pasuje do wiecej niz jednego modelu z konkretnym silnikiem - to znaczy, ze nie pasuje do niczego! Taka jest prawda.
I nie licz na obiecanki - to pic na wode. Dobrze wyliczony wydech poptrafi polepszyc niedco charakterystyke, ale niewiele. A na pewno nie tyle, ile obiecuja producenci tuningowych bajerow.
Bedzie glosniej - to pewne - ale szybciej na pewno nie pojedzie. W dodatku mozesz zabic sonde i katalizator.
to nic nie da, a pogorszy. Zamontujesz, przekonasz sie.
Prawda jest taka, ze fabryczny wydech jest dobrany optymalnie, a wyliczenie niefabrycznego jest naprawde trudne. A jesli tlumik pasuje do wiecej niz jednego modelu z konkretnym silnikiem - to znaczy, ze nie pasuje do niczego! Taka jest prawda.
I nie licz na obiecanki - to pic na wode. Dobrze wyliczony wydech poptrafi polepszyc niedco charakterystyke, ale niewiele. A na pewno nie tyle, ile obiecuja producenci tuningowych bajerow.
Bedzie glosniej - to pewne - ale szybciej na pewno nie pojedzie. W dodatku mozesz zabic sonde i katalizator.
Problem jest w tym, ze moj tlumik fabryczny wyglada zupelnie tak samo. Z tym, ze nie ma juz w srodku katalizatora, bo sie rozpadl, zaczelo dzwonic i teraz jest przewiercony i skrecony 2 srubami, to chyba nie za dobrze ?
to nic nie da, a pogorszy. Zamontujesz, przekonasz sie.
Prawda jest taka, ze fabryczny wydech jest dobrany optymalnie, a wyliczenie niefabrycznego jest naprawde trudne. A jesli tlumik pasuje do wiecej niz jednego modelu z konkretnym silnikiem - to znaczy, ze nie pasuje do niczego! Taka jest prawda.
I nie licz na obiecanki - to pic na wode. Dobrze wyliczony wydech poptrafi polepszyc niedco charakterystyke, ale niewiele. A na pewno nie tyle, ile obiecuja producenci tuningowych bajerow.
Bedzie glosniej - to pewne - ale szybciej na pewno nie pojedzie. W dodatku mozesz zabic sonde i katalizator.
chyba ze bedzie to cały wydech + kolektor SUPERSPRINT-a
ps.a kosztuje on (wydech + kolektor) tyle co....hmmm....dobrze utrzymany Pug 405 z 1990 roku