PamiÄtnik-M
witam ! Mam pewien problem ze wspomaganiem : działa mi tylko w prawą stronę, jednak ostatnio zauważyłem, że jak silnik się dobrze rozgrzeję, przejadę ze 30 km to wspomaganie załącza mi się też w lewą stronę, jednak zanim ono się włączy słychać jakieś stuknięcie i czuć, że kierownica od tego momentu zaczyna się obracać bardzo lekko. Co może być tego przyczyną ? Mechanik zmieniał mi maglownicę jednak to nie pomogło i stwierdził że ta moja też jest dobra, więc jeżdżę na starej. Z góry dziękuję za pomoc
nie jest to wina pompy bo pompa kręci sie tylko w jedna stronę a mechanik wymieniał maglownicę awymienił Ci siłowniki bo może byc tak że maglownicę wsadził nową a siłowniki przełożył więc nic to nie dało a to że po 30 km to jest tak dlatego że płyn sie nagrzewa i może dopiero wtedy puszcza siłownik
tak szczerze to nie wiem jak było z tymi siłownikami, ale pojadę do niego jeszcze raz i zapytam. Trochę ciężko jest bez wspomagania szczególnie na parkingach, a zawsze nie będę liczył na to, że może akurat na chwilę mi się załączy i będzie lekko
krystek86, To znaczy jak to zrobił
Możesz mi opisać jak się wymienia siłowniki w maglownicy
poprostu do maglownicy jest przykręcony siłownik prawda i do niego wąż z ciśnieniem, i wystarczy je odkręcić i wymienić i tyle ja do siebie jakieś 2lata temu kupiłem silownik bo miałem przebity i i ciężko wracał zapłaciłem 100zl