Pamiętnik-M
Pytanie brzmi - czy przypadkiem nie powinno byæ tu ¶ruby?? Bo nie ma gwintu Chyba ¿e urwana jest ¶ruba Jakiej d³ugo¶ci ona ma byæ??
lapa jest na 3 srubach wiec tam powinna raczej byc, a z innej beki skoro masz motor xu10 to jest 2.0 a jesli faktycznie 1.9 to xu9
Sorki Poprawione
zmonki czy tobie czasem na tym mi16 nie brakowa³o tylnej listewki?? to ten ciemny taki?
O której listewce mówisz? jest taki jak kupi³em go od manieczka
tylnej nie pamietam po której stronie ale chyba cie widzia³em pare razy na miescie...
Nie brakowa³o mi i nie brakuje ¿adnej listwy Przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo Jak doprowadzi Tomek swojego miga do porz±dku to zapewne wpadniemy do Ciebie to sam zobaczysz
a to ty jestes ten co kupi³ miga od manieczka??
Tak ten
a to chêtnie zobacze to "cudo" nawet na kana³ nim wjade i odnosi sie ta wypowiedz bardziej do w³a¶ciciela przed manieczkiem
kana³ mo¿e byc jak zajedziemy z Tomkiem To jak mozesz to spójrz fachowym okiem na ten rysunek wy¿ej i powiedz mi dlaczego otwór w bloku w którym powinien byc gwint jest dziura bez niego i w dodatku g³êboko¶æ centymetra ?
Ot wyrwali.. ale nie martw siê mam w gara¿u blok do D6C jak by by³ potrzebny a nied³ugo mo¿e bêde mia³ drugi
A w tym otworze nie ma czasem ko³ka jednego z dwuch przy tej ³apie?
S± na pewno tylko nie pamiêtam w którym miejscu one siedz±.
W dodatku ko³ki maj± otwory wewn±trz.
powinna byc sruba i ewentualnie jakas tulejka
a miejsce na ko³ek masz ponizej co widac na foto
Na to wychodzi ¿e ko³ek poszed³ w piz... Istnieje mo¿liwo¶c naprawy bez wymiany bloku??
Je¶li chodzi o ¶cis³o¶æ to ta podpora jest przykrêcona na czterech ¶rubach a nie trzech i s± dwa ko³ki centruj±ce
Co¶ dziwnie ci ta ³apa odstaje, wskazywa³o by na to ¿e druga górna ¶ruba te¿ jest urwana znajduje siê pod tym króæcem od wody a ¶ruba jest d³ugo¶ci gwintu jakie¶ 30-35 mm
Co¶ dziwnie ci ta ³apa odstaje Dziwnie to jest ma³o powiedziane tragicznie odstaje
Z tego co pamiêtam to tam nie powinno byæ ¿adnych tulejek i widaæ ¿e kto¶ majstrowa³ z ³o¿yskiem I pewnie te¿ jest do wymiany strasznie czerwone
Dziêki Maciek Jutro przyjrze sie temu dok³adniej A majstrowa³ kto¶ napewno bo jakie¶ 2000 km temu odebra³em go od mechanika po remoncie silnika Mo¿e ¼le posk³ada³
Posprawdzaj ³apy silnika mo¿e gdzie¶ by³o co¶ spawane i jest silnik przekrzywiony
Tak nie mo¿e byæ bo ci rozwali ³o¿ysko pó³o¶ i pó³ skrzyni, no i wyrwie pozosta³e ¶ruby od tej podpory
A wiecie czyj to by³ samochód kiedy¶?? bo ja wiem i ponoæ by³ taki lodzio-miodzio
No ja te¿ wiem
Dziwne bo druga ¶ruba u góry jest przykrêcona i podpora w tym miejscu przylega Tak wygl±da jakby rzeczywiscie by³a tu tulejka bo nagwintowa³em ten otwór i nie mogê doci±gn±æ tej ³apy Jakby to by³o na sztywno
wyciagnij poloske odkrec ta lape i zobacz dokladnie co jest grane ! najwyzej trzeba bedzie rozwiercic i naginotowac wieksza srednica
Sprawdza³em w service boxie i nie ma tam ¿adnej tulejki s± tylko dwa ko³ki prowadz±ce, lepiej dobrze to poogl±daj bo mo¿e kto¶ da³ tuleikê z drugiej strony i dlatego odstaje, inna opcja to skrzywienie
Na zdjêciu widoczne jest zgrubienie na silniku do którego przylega ³apa Trzy ¶ruby przylegaja a jedna jak by³o widac nie. Wiec mo¿e jednak by³a tam tulejka?? A otwór przegwintowa³em na wiekszy
No nie wiem mo¿e powinna byæ inna podpora u ciebie bo s±dz±c ze zdjêcia to do powierzchni gdzie ma byæ ko³ek prowadz±cy powinna przylegaæ to samo tam gdzie ¶ruba, mo¿e masz po prostu inn± za³o¿on±, tu musia³ by siê wypowiedzieæ kto¶ z takim samym silnikiem
A druga sprawa to powiedz mi kolego dlaczego masz tak± pó³o¶ upieprzon± i kabelek pod ni±, czy aby nie jest tam co¶ krzywo i przez to wywala olej z mechanizmu ró¿nicowego pó³o¶ miêdzy skrzyni± a podpor± musi byæ równolegle do silnika, je¶li nie jest to masz sknocone i to nie¼le
Pó³os jest równolegle do silnika Wiêkszo¶æ to b³oto i brud z bagien na których mieszkam Troche mi ubywa olej spod miski bo mechanik nawet dobrze uszczelki nie za³o¿y³ A kabelek tez ¼le poci±gn±³ To od ci¶nienia oleju
A kabelek tez ¼le poci±gn±³ To od ci¶nienia oleju
Od poziomu oleju je¶li ju¿ tam z ty³u jest wska¼nik poziomu oleju, a ci¶nienia masz z przodu nad filtrem oleju
A nie temperatury?
Aha B³±d pocz±tkuj±cego. Dopiero co zaczynam poznawaæ swojego miga
Spoko kto pyta nie b³±dzi
Czujnik w misce to temp. oleju, wy¿ej w bloku nad pó³osi± to poziom oleju.
£apa jest na 4 ¶ruby (2 ko³ki/tulejki ustalaj±ce), pomiedzy blokiem a ³ap± nie ma ¿adnych tulejek. Tak samo jest w 1,9 8V i 16V (te same ³apy).
Nie chcê straszyæ ale co¶ jest tam mocno nie halo. Je¶li pozosta³e mocowania przylegaj± do bloku, to ³apa jest pokrzywiona, bie¿nia ³o¿yska zniszczona, ³o¿yska nie ma. Je¶li nie pomo¿e wymiana ³apy i ³o¿yska, nagwintowanie na wiêksz± ¶rubê, to ju¿ gorzej, trzeba szukaæ innej przyczyny. Innymi s³owy proponujê pomierzyc punkty konstrukcyjne auta, przede wszystkim mocowañ silnika i skrzyni...
£apa siê w Lbl znajdzie, powinienem co¶ mieæ, Arsen chyba te¿. W weekend mogê przegrzebaæ gara¿ w poszukiwaniu
£apa siê w Lbl znajdzie, powinienem co¶ mieæ, Arsen chyba te¿. W weekend mogê przegrzebaæ gara¿ w poszukiwaniu
mówisz Darku zapraszamy nowego do "lo¿y" ??
hahahahah a naszym mottem bêdzie: 'Jak mnie w**** je¿d¿±ce samochody"
Jak mo¿ecie to powiedzcie kto by³ w³a¶cicielem tego auta przed manieczkiem Zapytam sie go o t± ³ape Mo¿e on co¶ wie na ten temat
motomaniak111
motomaniak111 to nie ten.... on ma tego wcze¶niejszego.. moto maniaka hmm nie istnieje juz
A to nie wiedzia³em tzn. wiedzia³em ¿e auto posz³o, ale my¶la³em ¿e ten silnik to od niego
Silnik by³ nie zmieniany Jest wszystko to samo od kupna od tego w³a¶ciciela przed manieczkiem oprócz skrzyni Wcze¶niej siedzia³a w nim od td z tego co wiem I znalaz³em tego w³a¶ciciela
hahahahah a naszym mottem bêdzie: 'Jak mnie w**** je¿d¿±ce samochody"
jak odpalicie mi tantiemy to moze byc
odpalicie mi tantiemy my potrafimy odpaliæ wszystko