X
ďťż

Pamiętnik-M

Mam pare pytań, własnie wróciłem z oględzin ZX 2.0 16v i zauwazyłem ze konstrukcja silnika z lekka rózni sie od 1.9 który miałem w migu. Z tad moje pytanie- na jakiej zasadzie działa tam dolot? zauwazyłem ze sa tam jakies regulatory po kazdej ze stron dolotu? Zwróciłem tez uwage ze nie ma tam kopółki sa zamontowane 2 moduły zapłonowe. Jak to działa?? Czy zapłon jest sterowany przez sam komp na podstawie czujnika gmp?? Przepustnica tez jest zupełnie inna niz z 1.9 wraz z filtrem powietrza który w/g własciciela auta znajduje sie na dole i jest do niego dostep tylko od spodu auta. Na co zwrócic uwage przy tym silniku? Choc miałem miga przez 1 1/2 roku to silnik XU10J4 to dla mnie wyprawa w nieznane..



Mam pare pytań, własnie wróciłem z oględzin ZX 2.0 16v i zauwazyłem ze konstrukcja silnika z lekka rózni sie od 1.9 który miałem w migu. Z tad moje pytanie- na jakiej zasadzie działa tam dolot? zauwazyłem ze sa tam jakies regulatory po kazdej ze stron dolotu? Zwróciłem tez uwage ze nie ma tam kopółki sa zamontowane 2 moduły zapłonowe. Jak to działa?? Czy zapłon jest sterowany przez sam komp na podstawie czujnika gmp?? Przepustnica tez jest zupełnie inna niz z 1.9 wraz z filtrem powietrza który w/g własciciela auta znajduje sie na dole i jest do niego dostep tylko od spodu auta. Na co zwrócic uwage przy tym silniku? Choc miałem miga przez 1 1/2 roku to silnik XU10J4 to dla mnie wyprawa w nieznane..

witam

XU10 ma kolektor ssący ze zmiennymi długościami tzn. sa klapki ktore się otwierają podcisnieniowo i zamykają,zmieniając pojemnośc kolektora ssącego.
Zapłon jest sterowany przez kompa...sa mapy zapłonu w komputerze,a czujniki je korygują o minimalne wartości. U mnie filtr powietrza jest na początku dolotu, w zderzaku,a przepustnice mam przed kolektorem.
Kopułki nie ma...są 4 cewki po 1 na świece

Głownie zwrociłbym uwage na kolektor ssący a mianowicie na to czy są sprawne te zmienne długości kolektora ssącego,sa tam 2 membrany i zdarza sie ze 1 lub obie mogą być uszkodzone.Pozatym posprawdzaj to co zawsze sie sprawdza...kompresja,ciśnienie itp.

ps. a ogolnie to jaki ten ZX ??
THX
Ogolnie auto mi sie podoba choc na zdjeciach wyglada lepiej niz w realy ;p
Silnik chodzi bardzo równo na zimnym, nie dławi sie po dodaniu gazu i nic nie stuka. Cisnienie oleju troche niskie przy 70stopniach 4bar ale to nie tragedia. Nic nie kopci, troche dymiło z wlewu oleju jak zgasiłem silnik po nagrzaniu ale nie mocno-wiadomo przebieg robi swoje 170kkm. Poci sie z wezy od pokrywy ale mysle ze zmienie weze i zobacze jak bedzie. Na ciepłym ładnie sie wkreca i trzyma obroty na 900. Z wydechu nic nie kopci. Nie jechałem nim bo nie chciałem kolesiowi zawracac jak sie juz zdecyduj to jazda próbna będzie Odcinka przy 7000 obr no i ten dzwięk Podłoga zdrowa, bez oznak rdzy itp. Trzeba lakier w paru miejscach poprawic ale to nie jest tak istotne dla mnie liczy sie stan tech wizualnie moge porobic pózniej. Klima tez działa choc nie jest to klimatronik jak w migu Prawdopodobnie zdecyduje sie na niego.

Prawdopodobnie zdecyduje sie na niego.

też byłem bliski kupna Zx 16V,ale sprzedający zaczął kombinowac i dalem sobie z nim spokój,po wznowieniu poszukiwań trafiłem na 306 S16 i kupiłem

ZX z wyglądu wygląda bardzo fajnie...ładną ma linie nadwozia...uroku dodają mu te "napompowane" nadkola...podoba mi sie to



THX
70stopniach 4bar ale to nie tragedia. Nic nie kopci, troche dymiło z wlewu oleju jak zgasiłem silnik po nagrzaniu ale nie mocno-wiadomo przebieg robi swoje 170kkm.

Panie... to ten silnik nie ma 170 tylko 270, albo byl palowany okrutnie. Co do cisnienia, to moze byc tez przepracowany i niskiej klasy olej, ale to swiadczy o sprzedajacym i stanie samochodu.
W 90% aut są cofnięte liczniki Sprawdzę wszystko jak tylko potrafię i podejmę decyzje
i co z ZX-em ?
Jeszcze pare dni Podejme sie tego wyzwania i biore go. Juz zamówiłem termin u mechanika na wymiane kompletnego sprzegła i zawiechy z przodu. Zostanie jeszcze wspomaganie do zrobienia ale to oze poczekac. Jak juz bedzie w moich łapkach dam znac i wstawie foty
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl
  • Drogi uzytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

    Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

     Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

     Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

    Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.