Pamiętnik-M

Od pewnego czasu zauwa¿y³em, przy je¼dzie na LPG, ¿e jak mi siê motor nagrzeje, to przy redukcji biegu, czy nawet wci¶niêciu sprzêg³a, dziwnie szybko spadaj± mi obroty, poni¿ej 750
i zaraz siê podnios± do ok. 800-850. Innym razem wszystko dzia³a poprawnie, spadaj± powoli.
Wkurza mnie to bo silnikiem targa, raz nawet zdech³. Zastanawia³em siê nad "lewym" powietrzem, braku iskry, lub trza¶niêt± cewk±, ale wszystko wydaje siê byæ ok. Mo¿e jakie¶ sugestie Panowie?


Jak masz dostêp do cewki na sprawdzenie to we¼ to sprawd¼ w³a¶nie... A lewe powietrze Zrobi swoje napewno
Sprawdza³em w gara¿u po ciemku metod± mgie³ki wodnej. Trochê iskry skaka³y na biegunach.
Ale to chyba efekt rozszerzalno¶ci gumowych fajek. Jak s± zimne nie mo¿na ich ¶ci±gn±æ, jak gor±ce, schodz± normalnie. Zaizolowa³em ka¿dy biegun ta¶m±, wcisn±³em fajki, siedz± ciasno, puki co efekt ten sam.
mam to samo tylko mi spadaja obroty do 5 tys a czasami to wogole na dojazdach na skrzyzowanie gasnie ale na w Renault Espace koleszki tez gasnie bo tez nim czesto jezdze takze niewiem mozliwe ze to wada francuzow


Chyba masz ¶wiêt± racjê, zobaczuymy co bêdzie jak temp. powietrza na zewn±trz siê obni¿y.
moj przypadek byl taki ,ze auto gaslo poniewaz zle mi wyregulowali gaz i dostawal za duzo gazu tylko ze w tym czasie spalanie siegalo okolo 14 l/100km wiec jak pali ci normalnie to raczej nie jest kwestia ilosci mieszanki.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl