ďťż

Pamiętnik-M

Witam.
może ktoś wie gdzie w necie mógłbym znależć przekrój pompy hamulcowej do peugeota 405 93' lub wogóle rys.jak zmontować taka pompe.Albo może ktoś ma książke do takiego pojazdu i mógłby zeskanować mi taką informacje.


dzis juz ni zdaze.
jesli jest w ksiazce, ktora mam, to rypne jutro wieczorkiem i wysle.
Ok
Dzieki wielkie czekam.Jest mi to cholernie potrzebne na wczoraj.
Jak możesz to wyslij mi na adres tcs3@wp.pl.
Z góry dzieki.
Pilne/ PROSZE O POMOC! :arrow:
jesli kto kolwiek wie coś na temat układu hamulcowego z ABS-m to proszę o pomoc.
mój problem jak na razie nie tkwi w systemie abs lecz normalnego hamowania, oddałem auto do naprawy i regeneracji układu hamulcowego ponieważ dyl kompletnie nie hamował nie mówiąc o ręcznym, ponowie z owego zakładu wymienili rurki ponieważ były prawdopodobnie zapchane, małe tego prawdopodobnie gdyby tak jeszcze pojeździł bym to kto wie czy te rurki by nie rozwaliły sie na wskutek hamowania, ale do po wymiany przewodów, płynu hamulcowego i naprawie szczęk hamulcowych, nie wszystko dźała . po prostu hamulców NIEMA! pompa hamulcowa działa, tzn, stara się nabić cieśnienie lecz to jej się nie udaje, I TU TKWI MÓJ NAJWIEKDSZ PROBLEM (ten obiaw można opisać tak jakby pomp pompa szybciej pracowała z większą częstotliwości, hmm tak jakby bez wysiłku),jakie mogą być tego najbardziej prawdopodobne przyczyny,
moje przemyślenia, i pytania..
1- to to ze jest zawór który działa na zasadze wentylka w jedna stronę wpuszcza a w druga blokuje, i to znajdowało by się za pompą elektryczna, czyli tak jakby taki zaworek który utrzymuje cisnieni w układzie.
2- zapowietrzony układ pompy, mechanicy któż wymieniali płyn hamulcowy zrobili tak spuścili płynu następnie wlali nowy odkręcając tylko zaworki przy samych kołach 4-eh,czy to wystarczy aby układ był sprawny czy należy odpowietrzać pompę elektryczną
3- pompka jest uszkodzona i zawisdza się [lecz dzial tylko w szybszym tempie].
4- ze pompka niskiego cisnieneia jest uszkodzona< o ile takowa jest????>
jak cos jeszcze wymysle to napiszę lae narazie tylko to mi przychodzi do głowy mechanicy niezabardzo wiedza co to jest za przyczyna wienc prosze was o POMOC!!


Witam.
Ja bym stawiał na zapowietrzoną pompe.Otóż wyjaśniam dlaczego.
Miałem ostatnio podobny przypadek tylko że wtedy sprawa dotyczyła mechanizmy wyciskającym sprzegło w pół automacie Hyundai Atos..
Sprawa polegała na tym że klient przyjechał do warsztatu na wymiane płnu hamulcowego i płynu w układzie wyciskającym sprzęgło.Po wymianie płynu w układzie hamulcowym wszystko było ok. ale gdy został wymieniony płyn w pompie wyciskającej sprzegło to ,klient już tego dnia nie wyjechał ,ba nie wyjechał jeszcze przez trzy dni.
Sprawa wyglądała następująco:
Przy wymianie płynu został odkręcony odpowietrznik na pompce spuszczony i zalany nowy,teoretycznie wszystko powinno być ok.ale nie było.pompa poprostu nie dawała cisnienia,tak jakby padła no ale przecierz przed chwilą auto wjechało!
Powodem awari było dostanie sie powietrza do pompy podającej cisnienie (coś na zasadzie pompy ABS)chć przy próbach odpowietrzania przez odpowietrznik płyn leciał powietrz nie było i wszystko niby było wporządku.A jednak nie było sprzęgła.
Ateraz usunięcie usterki.!
pompe podająca została wymontowana ze srub mocujących przewrucona do góry nogami i zalewana płynem,po jakimś czasie wkońcu załapała UFFF.
Przy wymianie płynu nie powinno sie dopuscic aby do układu dfostało sie powietrze tzn, odkrecic odpowietrzniki spuszczac stary płyn ale cały czs dolewając nowy i kontrolując stan zbiorniczka.
Zazwyczaj gdy jest powietrza w zasadie nie ma wiekszego problemu przy odpowietrzaniu trezeba sie tylko na tum znac.Ale istnieją takie przypadki jak Twój zABS czy ten z pół automatem.
Może sie myle co do twojego przypadku ale warto to sprawdzić.

Pozdrawiam.
Dzieki za odpowiedz jutro się wszstko mam nadzej wyjasni
Pozdrawiam

[ Dodano: Sob Kwi 09, 2005 12:42 pm ]
niestet niewiadomo co jest zepsute jaka przyczyna mechanik mówi ze ukłąt niby jest odpowietrzony, twierdzi ze nalezy wymienic pompe chydrałlicznej jednostki sterujące, znajduje sie to w podszybiu rys 1. czy ktoś to naprawiał co tam mogło by sie zepsuc ze niechce nabic cisnienie pompa o napedze elektrycznym rys 2.( otej pompie o napedzie elektrycznym pisalem na samym początku w pierwszym moim poście na ten temat. Ma takie obiawy ze niepobiera płynu z zbiorniczka gdzie sie dolewa, dzała z większą czestotliwością tzn, że szybciej bzyczy tak jakby bez wysiłku jaka może byc tego przycznna???????
rys 1:


rys 2:

Ja myśle ze niechce nabic cisnienia bo jest zapowietrzona.Niby wydaje sie ze układ jest odpowietrzony a nie jest.Jeśli pompa chodzi to musisz spróbować ją zalewać tak jak napisałem wyżej.Bzyczy bez wysiłku czyli niema w niej płynu który by stawił jakiś opór.
Ja bym najpierw to sprawdził a póżńiej myslał dalej.Wymienisz a sie okaże że to nie to może.

A czy może znalazł ktoś przekrój pompy hamulcowej do 405???????????
Może ktoś ma taką pompe do sprzedania we Wrocławiu albo okolicach Jeleniej Góry???
Mój samochód jest niezawodny sam się naprawił
czesc all

U mnie tez jest problem z pompą. Miałem awarie, przerwało przewód hamulcowy, dobrze ze nie podczas jazdy. No i oczywiście się układ zapowietrzył i zaczął się problem. Już dwa razy starszy próbował odpowietrzyć i chyba dalej do końca nie jest odpowietrzony bo za często włącza się pompa. Podczas jazdy przy hamowaniu nabija, że az swiatla lekko przygasają. Jak przekręce na postoju stacyjke to "bzyczy" co 15 sekund. Co mozna zrobic, prubowac odpowietrzac dalej, czy coś innego?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl