Pamiętnik-M

mam pytanie gdzie u was w mi16 jest zamontowana rura od wlotu powietrza do filtra. Ostatnio mi sie osiagi zmniejszyly i zauwazylem ze spadla mi rurka doprowadzajaca powietrze i teraz nie wiem gdzie ja zamontowac, sk±d ma powietrze brac najlepiej?


jezeli ci to cos pomoze to prosze....

nie wystrasz sie wnetrza pod maska... juz jest w lepszym stanie... troszke odpicowalem ale tu jako tako mam narazie na hd jedna fotke

zerknij moze cos cie naprowadzi

http://www.oxysoft.net/~pablo/q%20029.jpg

aha dodam ze ja mam sam wlot powietrza zaslepiony , i w zamiast tego nawiercony wlot od gory bo do gazu w mojej instalacji jak jest oryginalny wlot to zle lpg chodzi , za duzo ma powietrza.... no ale to z innej beczki
normalnie na pasi przednim jak w kazdym pugu masz wlot
piszesz normlanie ,,, a u ciebie bylo inaczej?

kiedys zastanawialem sie czy aby nie zmienic wlot na lewo lub prawo zeby nie zasysal powietrza wlotem wymuszonym ... bo zrobilem uklad paliwowy na cacy i chcem na paliwie tez jezdzic a przy tej przerobce z zamknietym wlotem ( i z malym otworem ) mam obway ze na PB chodzic bedzie gorzej jak powinien...



u ciebie bylo inaczej?

co do wlotu hamuje cie tylko inwencja twórcza i zdolnosci manualne mozesz sobie nawet w masce zrobic jak w ³adzie VFTS
ha ha ha ;P
nie proponuje natomiast "modnego" rozwi±zania" wlotu w zderzaku.. raz ze te wszystkie dziurwy sa odpowiedzialne za ch³odzenie i nie tylko silnika ale i hamulców dwa ze jak staniesz na swiat³ach w lecie to ssie upra¿one powietrze znad asfaltu trzy ze ³atwo z³apac wode z ka³uzy
widzialem wlasnie takie zdjecia z t± rura wlotu od grilla a ja jej nie mam wogole. Jako wlot do filtra mam tylko kolanko krotkie na 15 cm, zakrzywilem w strone chlodnicy i wiem ze to glupi pomysl, zastanawiam sie czy nie poprowadzic do tego wlotu czy wyprofilowac w inna strone zeby zimne powietrze bral. Mam tez gaz wiec tez problem jest z wieksza dawka powietrza
mozesz zrobic jeszce w ten sposob...

odprowadz rure tak jak na moim zdjeciu... do samego wlotu
sam wlot rury na poczatek zakryj czym tak zeby na 70% byla czyms zatkana....

rozpedz auto i zobacz jak sie zachowuje., proponuje jeszcze powyzej 60k/h najlepiej kolo 80k/h dac na luz , jak zgasnie tzn ze za duzo powietrza dostaje i sie dlawi.. lub cos podobnego.. ale jedno jest pewne.. zawsze bedzies mial zimne powiettrze.

aha ostatnio mialem male zmiany co do wlotu bo zgubilem jeden element ten od grila do grubszej rury.. i zrobilem jak wyzej z 70% wlotem .. powiem ze auto lepiej pracuje jak bylo do tej pory zrobione przez gazownikow... dodam ze mniej pali... no ale mig migowi nie równy.

jakby co na zyczenie zrobie jutro fotke. ( jak to wyglada u mnie )
na razie za³o¿y³em rure do wlotu przy grilu, troche ja sp³aszczy³em bo tam miejsca ma³o i zobacze co i jak. Na razie do 80 km/h nie gasnie, jeszcze dzis pojezdze to zobacze. Fotke pozniej wrzuce
piszesz ze zalozyles rure do wlotu...

a zmniejszyles wlot w rurze czy poprostu tylko ja zagioles tak aby weszla we wlot?

jestem ciekawy rozwiazania jakie zastosowales.. bo u mnie niestety musi byc zaslepione w 70%.
nic nie zaslepialem na razie, po prostu rure zalozylem na wlot splaszczona. Wczoraj nie zdazylem zjdecia zrobic, moze dzis mi sie uda.
a powiedz obroty trzyma ci ok na LPG?
co do zdjecia jak dla mnie nie musisz bo ja juz to przerabialem hehehehe
ale pewnie inny moze zerkna
obroty trzyma, ale powyzej 3500 obr muli go bardzo, dlatego wyrzucilem to wlasnie teraz. Bede musial inaczej to rozwiazac
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl