ďťż

Pamiętnik-M

Mam takie pytanie. Bo mam słabe hamulce tzn po nacisnieciu mocno hamulca auto naswet nie chce z piskiem opon hamowac. Nie ma tej siły. I pytanie co moze byc?? Wszystko powymieniane co trzeba. Słyszałem ze moze byc serwo, ale nie do końca. Ale myslałem też by da zaciski od innego modelu. Czy to coś da??


Witam może być to pompa, tez może masz zapowietrzony układ i dlatego hamulce słabe powinnes zobaczyć.
mam to samo ale mi za bardzo tył hamuje aż mi siada przy delikatnym hamowaniu przód też słado ale nie wiem co to jest
Zacznijcie od odpowietrzenia hamulcow. Nie moze byc tak, zeby po wcisnieciu kola nie zapiszczaly. W mojej 405 i w moim 126p jak wcisne to pisk.
Jak mialem zapowietrzone, to hamowal, ale o pisku nie bylo mowy;]


ja nie miałem hamulców, zmieniłem pompę na nową.... i nadal ich nie posiadam.
jutro kupuje nowe serwo, jak to nie pomoże to już nie wiem czego się czepić
poodpowietrzajcie sobie chamulce i sprawdzcie okładziny na szczekch... i regulacje wychylenia szczek...
dokladnie odpowietrzyc hamulce:) mi tez nie hamowaly odpowietrzylem i mam teraz niepotrzebnie kupywalem serwo

Wszystko powymieniane co trzeba. Słyszałem ze moze byc serwo, ale nie do końca.
Jakby serwo nie działało to pedał hamulca byłby strasznie twardy. Serwo jedynie daje dodatkowe ciśnienie do pompy by zwiększyć siłę hamowania.
dzisiaj wyjąłem serwo, masakra... skrzynię biegów chyba szybciej bym wyjął!
w serwie coś się zacina, choć nie powinno to mieć wpływu na hamulec przy zgaszonym silniku, nie wiem już zupełnie co się dzieje z tymi hamulcami. jutro kupie drugie serwo i jeszcze raz składanie całości i ponowne odpowietrzanie, szlag mnie trafi jak teraz nie będzie hamulców
joj wyjał serwo brawo ja sie nie podejmowalem tego ryzyka i slusznie bo nie w tym rzecz byla

dzisiaj wyjąłem serwo, masakra... skrzynię biegów chyba szybciej bym wyjął!
w serwie coś się zacina, choć nie powinno to mieć wpływu na hamulec przy zgaszonym silniku, nie wiem już zupełnie co się dzieje z tymi hamulcami. jutro kupie drugie serwo i jeszcze raz składanie całości i ponowne odpowietrzanie, szlag mnie trafi jak teraz nie będzie hamulców

Przed wyjęciem serwa trzeba było je sprawdzić a mianowicie w taki sposób :
Na wylączonym silniku kilkarazy nacisnąć pedał hamulca aż stanie się wyższy i twardy , trzymająć nacisnięty pedał hamulca uruchomić silnik i jak serwo jest dobre to pedał pójdzie pod nog. aw dół tak z 1,5 cm a jak złe serwo to nie będzie żadnej reakcji, więc nie trzeba wywalać serwa bez sprawdzenia.

[ Dodano: Pią Maj 18, 2007 10:41 am ]
w moim starym serwie coś się zacina, założyłem dzisiaj nowe, nową pompę i ... prawie mam hmulce, muszę wymienić prawy przedni zacisk bo odpowietrznik mi się upie... i to koło nie hamuje bo odpowietdzyc nie mogę ;/

w moim starym serwie coś się zacina, założyłem dzisiaj nowe, nową pompę i ... prawie mam hmulce, muszę wymienić prawy przedni zacisk bo odpowietrznik mi się upie... i to koło nie hamuje bo odpowietdzyc nie mogę ;/
Sprubuj na przewodzie odpowietrzyć w taki sposób: wcisnij do oporu tłoczek i poluzuj przewód hamulcowy i niech ktoś ci powolutku na pedał hamulca nacviska tak, że by płyn delikatnie wyciekał z poluzowanego przerodu, zrób tak dwa ,trzy razy i powinno wystarczyć.

Sprubuj na przewodzie odpowietrzyć w taki sposób: wcisnij do oporu tłoczek i poluzuj przewód hamulcowy i niech ktoś ci powolutku na pedał hamulca nacviska tak, że by płyn delikatnie wyciekał z poluzowanego przerodu, zrób tak dwa ,trzy razy i powinno wystarczyć.
próbowałem, ale to koło nadal nie hamuje, kupie zacisk i będzie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl