PamiÄtnik-M
mam wrażenie ze serwo nie działa,układ jest odpowietrzony,i cała reszta oki,auto hamuje dobrze,ale trzeba się też dobrze zaprzeć w fotelu by zablokować koła,mam w zapasie pompę wraz z serwem,tylko jak myślicie?chciałbym by się ktoś wypowiedział nim cokolwiek rozbiorę.dodam ze da się słyszeć syczenie z serwa,jakby powietrze,wąż jest cały.
najpier usun blad ortograficzny z tytulu ! HAMULCE HAMULCE !
levis pospieszyłem się i sam zmieniłem
maniek Przeczytaj jeszcze raz i uważnie REGULAMIN FORUM
to jak mnie poprawiliście to napiszcie coś dotyczącego tego problemu
mam wrażenie ze serwo nie działa,układ jest odpowietrzony,i cała reszta oki,auto hamuje dobrze,ale trzeba się też dobrze zaprzeć w fotelu by zablokować koła,mam w zapasie pompę wraz z serwem,tylko jak myślicie?chciałbym by się ktoś wypowiedział nim cokolwiek rozbiorę.dodam ze da się słyszeć syczenie z serwa,jakby powietrze,wąż jest cały.
Sprawdz w najprostrzy sposób serwo a mianowicie kilkarazy naciskając pedał hamulca przytrzymaj go nacisniętego i uruchom silnik jak ser4wo OK to pedał po uruchomieniu suilnika powiniem pomaszerowac niżej a jak nie to serwo do wymiany, na uruchomionym silniku kilka razy szybko wciskaj pedał hamulca musza wzrosnąć obroty silnika jak nie wspomaganie do d..y.
Gdzie mozna kupic przewod vacu pompa - serwo ? bo moj sie juz tak zagial, ze nie daje w ogole cisnienia...
vacupompe mam na walku rozrzadu...
Zobacz w Koszalinie w AGROMIE tam gdzie zakuwają , powinni miec taki do podciśnienia.
daleko mam z Warszawy teraz do Agromy
aaaaaaaaaaaaa paniał.
levis w wolnossącym i przed FL założyłem typowy zbrojony(oplot między warstwami gumy) przewód paliwowy chyba Gates, ale u mnie nie ma ostrych zagięć.
u mnie padly zaciski.. wyrobily sie plywaki i podczas hamowania zacisk sie kantuje i hamulec jest zlaby:/ wymienilem zaciski i wszstko teraz gra...
Chyba wlasnie tak zrobie i zaloze po prostu zwyczajny zbrojony przewod paliwowy, chyba 8mm tak ?
był bym wdzięczny jak ktoś napisał by jak sie odpowierza przednie hamulce
był bym wdzięczny jak ktoś napisał by jak sie odpowierza przednie hamulce depczesz w pedał 1,2,3,4,5,6,7,8,9 trzymasz wciśnięty.... odkręcasz odpowietrznik - wylatuje płyn z bąbelkami przez rurkę która wkładasz do butelki z niewielką ilością płynu. tak aby jej koniec był zanurzony w płynie,zakręcasz odpowietrzniki i znowu 1,2,3,4,5 etc.
ALE zawsze zaczynamy od najdalszego koła, i odpowietrzamy cały układ...
A czy to jest możliwe że tłoczek w zacisku nie odbija z powodu skorodowanej końcówki przewodu ?? tzn tej co się wkręca w zacisk ??