PamiÄtnik-M
Witam jak w temacie Peugeot 405 1.9TD bez ABS-u Kombi przód samochodu lewe koło dostaje wibracji (odczucia na kierownicy pukania. Kierownica drży jak przy krzywej tarczy hamulcowej, lub przy nie wyważonym kole) czasami podczas hamowania czasami jak się jedzie z większą prędkością 120-140km/h. Wymienione prawie cale zawieszenie (końcówki drążka kier., przeguby zwen., sworznie, tuleje na wahaczach, tarcze hamulcowe, klocki, łączniki stabilizatora, gumy na stabilizatorze). Koła wyważane 3x w trzech różnych miejscach opony również sprawdzone. Czego to może być przyczyna proszę o pomoc!!! dodam że przy większych nierównościach mimo iż zawieszenie większej części zostało wymienione słychać pukanie i stukanie czy może to być wina łożyska i całego zwieszenia mcpherson?. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
drgania prawdopodobnie od wewnętrznego łożyska półosi. Sprawdź samochód jak zachowuje się na łukach, czy tak samo drga spręcając w prawo jak i w lewo....
Poduszki po silnikiem , skorodowane sanki
Poduszki po silnikiem mi kiedyś drgał jak w jakimś MC (muscle car) to wyszło ze poducha skrzyni...
na zakrętach w lewo i prawo drga kierownica, sanki bez korozji a poduchy wydają się być dobre.
luz na kolumnie kierowniczej względnie łożysko amortyzatora skoro reszta dobra i opony wyważone
wg mnie luz na wewnętrznych przegubach... - półośki do wymiany.
Dobry mechanik jak się przejedzie to wyczuje, czy to właśnie to...
problem rozwiązany okazało się że przyczyną była krzywa felga . Już teraz wiem do kogo mam nie jeździć z wyważaniem. Pozdrawiam i dzięki za wszelkie sugestie.