Pamiętnik-M

Od niedawna jestem posiadaczem tzw. "¿elazka", czyli Hondy Civic 4g Dok³adnie jest to Honda Civic ED6 z silnikiem D15B2 z roku 1990, w kolorze "Rio Red" Autko ³adnie siê zbiera i lubi wysokie obroty Na razie jako takich warunków do testowania osi±gów nie ma, ale na 5 biegu mo¿na spokojnie wyprzedzaæ Co jest do zrobienia? Muszê zakupiæ reperaturki tylnych b³otników, bo ruda siê wdar³a na si³ê, szczególnie po jednej stronie(której nie widaæ na zdjêciach) oraz wy³o¿yæ na nowo podsufitkê(upatrzony kolor alcantary ju¿ mam). Poza tylnymi b³otnikami rdzy brak Z wyposa¿enia ma jedynie el.szyberdach, wspomaganie kierownika i centralny. A oto i "ona" :










Te ¿elazka fajnie je¿d¿± i s± do¶æ ma³o awaryjne, ale niestety rdza je lubi bez awaryjnej jazdy
Co to za silnik dok³adniej, jaka pojemno¶æ i moc ?
Silnik D15B2, czyli:

Typ - SOHC 16 zaworowy
Pojemno¶æ skokowa - 1493 cc
¦rednica i skok t³oka (mm) - 75.0 x 84.5
Stopieñ sprê¿ania - 9.2:1
Wtrysk paliwa - Dwupunktowy, sekwencyjny, elektronicznie sterowany, PGM-FI
Moc maksymalna (KM@obr.) - 90@6000
Moment maksymalny (Nm@obr.) - 119@4500
Czerwone pole (obr.) - 7000
Spalanie paliwa(l / 100 km) - 90 km/h: 6.1 // 120 km/h: 6.8 //miasto: 7.6
0-100 km/h - 9.6
Prêdko¶æ maksymalna (km/h) - 185

Powinno chyba wystarczyæ


Bardzo fajna zabawka, fajnie sie krêci, lecz niestety sk³ada sie jak kartka papieru, zero bezpieczenstwa...
obecnie je¿d¿ê civicem z 2004 roku z 90 konnym silnikiem 1,4 i powiem Wam, ¿e nawet przyjemnie siê je¼dzi tymi hondami tyle, ¿e krêciæ je trzeba niesamowicie wysoko
Kolega mia³ Honde concerto z tym silnikiem - niestety 2x baty dostal od 1.4 8v w 205

z miejsca i z rolki ;]

Ale zabawka niezla
bezawaryjnej jazdy ¿yczê mia³em mo¿liwo¶æ jazdy tym "¿elazkiem " i ca³kiem ca³ekie jak dla mnie troszkê za ma³e ale ok

niestety 2x baty dostal od 1.4 8v w 205
nic dziwnego
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • b1a4banapl.xlx.pl